Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

jagtryttere i distrikt 12??
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 13:53
Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med andre der ridder jagt i distrik 12...
Grunden er at jeg synes det er svært at finde ud af hvor der afholdes jagt. men alm. stævner er der opslag og det står på klubbernes hjemmesider, men jeg kan ikke finde nogen steder der står hvor der afholdes jagter.

Helle
Smuk... smukkere..... Solli!
0
0
Svar på denne tråd

Tæt på dig......
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:19
Findes Boes - og der holder de ofte jagter for folk, som ikke er medlem af jagtrideklubben. Der er begynderjagter 2 gange om året, og let jagt 2 gange om året. Det foregår i kanonterræn med rigtige jagtspring.

Linket er til deres hjemmeside, som ikke er blevet opdateret siden efteråret 03 - men evt. kan du jo prøve at ringe til dem ?

Jagt

Her er et lille billede fra 02, hvor jeg deltog i en begynderjagt med min gamle hest Morgan ;-D

Evt. kan du melde dig ind i Århus rideklub, som holder til på Wilhelmsborg. Mener at en del jagter udgår derfra bla. Hubertusjagten, og de skriver i hvertfald i deres klubblad omkring jagterne.

MVH charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil gerne
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 17:41
Helle, hvis du finder ud af noget, vil jeg meget gerne høre om det, da jeg også godt kunne tænke mig at starte jagt. Det skal bare være sådan noget begynder-noget, hvor springene ikke er ret høje. Jeg har indtil nu, højst sprunget 95 cm på Kascha og da hun pt. ikke står på ridecenter, får vi heller ikke gjort så meget ved det med springning.

Men sig endelig til :0)

Hilsen Maria
0
0
Svar på denne tråd

hej....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 17:17
...ved ikke hvornår, men engang i Maj er der jagt i Boes. jeg var med på Vagn (fjordhestebedste) i september eller sådan noget og det var skide skægt;) Og dejlig natur ved Mossø. Det var i et tempo alle kunne følge med i, og der var også skridtpauser til dyrene. Det tog ca. halvanden time...

Maria: Hvis du kommer på rideskolen på et tidspunkt, hænger der opslag om det;)

kh Vibe
0
0
Svar på denne tråd

Okay og tak
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 21:18
:0) Så tror jeg lige, jeg kommer op og kigger på det opslag inden så længe...

- Skal du med igen denne gang?

Maria
0
0
Svar på denne tråd

Hej Maria,
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 08:55
Hvis du finder ud af noget mht. de jagter må du da gerne skrive det herinde... Jeg er nemlig også ret nysgerrig angående begynder jagter...

Kunne godt tænke mig at hive mit æseldyr med på sådan en jagt :-D

Hilsen
-Matilde og Snigerdyret :-D-

0
0
Svar på denne tråd

næste jagt
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 10:09
I foråret 2004 rides der en nem lille jagt, en begynderjagt lørdag den 24.04.2004. På denne jagt er der mulighed for at både hest og pony, begynder og rutineret, eller voksen og barn, kan deltage. Springene er i højden 70 – 90 cm. Der er start kl. 13.00 og der rides i moderat tempo. Jagten varer cirka 1½ time.

Startgebyr er 50 kr. pr. deltager. Betales på jagtdagen ved ankomsten.

Mødested er gården Højlund mellem Alken og Boes.

Benyt denne enestående chance for at opleve en smuk natur, hvor der normalt ikke er muligt at ride.

Tilmelding og nærmere oplysninger på tlf. 40 61 72 88. Tilmelding indtil torsdag den 22.04.2004 kl. 20.30.

Arrangør er Ole Mogensen, Ildervej 1, 8680 Ry.

Desværre er min mule ikke i form til den tid :( så det kommer jeg nok ikke med til.

Helle
Smuk... smukkere..... Solli!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider