Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Uuuuhaaa...jeg er øm (-;
Forfatter: 
Dato:  05-04-2004 21:40
Fik lidt undervisning idag...har været et genoptrænings progam igennem på ca.8 uger nu. Laaaange ture med skridt/trav intervaller, og for første gang idag skulle vi have lidt baneridning med lidt samling...bare 15/20 min.i det hele.
Jeg var sikker på at jeg var i rimelig god form, efter alt vores natur/skov ridning...MEN, der kunne jeg godt tro om igen...jeg følte at jeg svævede 10/20 cm over sadlen under hele forløbet, samt mine knæ var trukket helt op til ørene, kunne slet ikke falde ned på plads, og spændte i hele kroppen, var total mørbanket efter bare 10 min.
Bare så synd for Alpha...hun var lige kommet igang, og var god, men den mindste ubalance hun lavede, så krampede jeg bare sammen i hele kroppen...øv øv
kender i til det samme??
Har i nogle gode fif/øvelser til at komme igang igen... :-P
0
0
Svar på denne tråd

Lyder træls...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2004 22:00
Heeeeej..

jeg har ikk noen fif... sån tror jeg ikk...

hvorfor er du i genoptræning... undskyld at jeg spør.. men er bare nysgerrig...

håber det går bed¨re når du ska ud og ride igen...

Myss Myss Trine..
0
0
Svar på denne tråd

Pga. min hoppe har være syg
Forfatter: 
Dato:  05-04-2004 22:18
Hun har været syg med kraftig influ. og haft brandfeber som følgesygdom, som satte sig i hendes ben....4 stk.tykke stolper, huden sprang, pga. hævelsen kom så hurtigt...Så det tog hårdt på hende, og hun stod stille længe...men hun er ved at være på toppen nu ;-D
0
0
Svar på denne tråd

fin hest.....
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 00:06
var lige inde på din præs. Sikke en fin hest du har dig. Godt at høre den er ovenpå igen.

Mht gode råd, ja så har jeg ikke så mange. I første omgang kunne du måske ride letridning til du er kommet lidt I form igen, altså til du har vænnet dig til hesten rygsving osv.

Men klø på, det skal nok komme.

Mvh

Cavan

Hvad man ikke dør af, bliver man stærk af

0
0
Svar på denne tråd

Uha...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 16:23
det lyder til at være MEGET slemt... godt at høre det at huner godt på vej.. har os lige set billederne meget fin hest...
0
0
Svar på denne tråd

uden sadel
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 16:18
ja lige nu vakler jeg rundt på 3. dagen...... jeg rider da dressur flere gange om ugen, hvorfor er det så lige jeg vralter omkring som en gammel moster? Jo jeg var så ambitiøs at ride med sadel, det var bagdel og hofter tydeligvis ikke så vant med... av av ...

Så hvis jeg skal foreslå dig noget, så pil sadlen af, og du vil opleve en blød hesteryg (kommer lidt an på standen....) med en glidende bevægelse, det er ihvertfald min erfaring gennem tiderne....
Ellers en gjord med et tæppe under.

Hvis ikek dette tiltaler, så rid som foreslået letridning meget af tiden, og sid kun ned så længe som du kan gøre det uden at spænde op.
Intervallerne vil kunen gøres længere og længere for hver gang.. faktisk kommer musklerne hurtigt,,,, det er bare lige,,, mens man - av ,, venter på at de skal gøre det. ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Tak for fif'ne (-;
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 22:15
Nu er det lige at Alpha er lidt muskelfattig i sin ryg, så jeg tror at det kommer til at gøre endnu mere ondt :-D og hun er en anelse varm, så jeg havner jeg helt sikkert hurtigere på jorden end jeg selv ønsker...ha ha ha...men ideen med at tage bøjlerne af sadlen kan jeg måske bruge...men så bliver det hårdt at lave letridning :-P
Tak for alle rosende ord til Alpha...det skal jeg sige videre til hende....jeg er også bare vild med hende ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider