Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Gitte Naldal
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 10:15
Er der nogen herinde, som har været på kursus med Gitte Naldal og arbejder med hendes metoder? Hvad får/fik i ud af det?

Heidi.

"Rigtige kvinder, dyrker deres heste hver dag!" {>
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 11:06
Min veninde skal arbejde nede hos hende her fra den 2/4, og 5 mdr frem... Min heste er blevet trænet med hendes metoder og det går ganske pænt. Er selv ikke særlig god til det, men jeg ved at Gitte ved hvad hun gør...
Men en hest som er trænet efter hendes metoder er meget stærk psygisk...
Jeg ved det har hjulpet på min...

Knus Heidi

Jeg træner min hund med venlig koncekvens og positive forstærkninger...
:-)

Klikkertræning er en træningsform som gør mirakler...
0
0
Svar på denne tråd

Pragtfuld....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 15:21
undervisning nede hos Gitte Naldal. Jeg har været på et ugekursus sammen med min islænder dernede, hvor Gitte havde ham de 2 første dage og så blev jeg undervist sammen med ham de sidste 4 dage. Det var utrolig lærerigt og det har virkelig bragt min hest og mig tættere sammen.

Jeg bruger det også på andre heste og det har en rigtig positiv indvirkning. Som sagt tidligere i dette indlæg, så er hesten meget stærk psykisk når de kommer nede fra Gitte.

Så held og lykke med kursuset.

De bedste hilsner
Lillian

Jeg tilbyder hestehealing i Jylland, så tjek min homepage www.hestehealing.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

stærk psykisk?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 16:01
Puha, så skal min da ikke derover, han har allerede selvtillid så det kommer ud af ørerne på ham ;-)

:Pia

Lånevallak søges som selskab til glad bulderbasse (se profil)
0
0
Svar på denne tråd

Pia...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 13:53
Hej Pia
Jeg tror du har misforstået Heidi. Hun skriver hendes hest er meget stærk psykiks og arbejdet med den hos Gitte har hjulpet på problemet.

Jeg skal på sommerkursus hos hende til juli, og glæder mig meget.

Hun vurdere jo hver hest og træner hestene ud fra deres enkelte behov.

vh
Ane
0
0
Svar på denne tråd

Min hest blev en anden
Forfatter: 
Dato:  24-03-2004 23:38
Ja jeg ved godt at jeg altid fabler om Janus's mirakuløse forvandling ;-D
Men havde det ikke været for et kursus hos Gitte havde jeg ikke haft ham i dag. Blandt andet farede altid rundt, var bange når rytteren satte sig op på ham, løb fra mig og ku ikke klare at være alene ude(har gået igennem hegnet TALRIGE gange) Han ku blive ved med at jorde rundt i timevis så snart han kom i en longe(skidt med om der kom en ridehus kant i vejen). Først fik jeg af vide af berider(en flink mand som helt sikkert ikke ville have at jeg kom til skade) at jeg sku finde mig en anden hest. Så at han nok aldrig ville kunne klare en skovtur i det fri.

I går var jeg for første gang ude at ride på ham alene i folden. Det er vist mest fordi jeg er en kylling...

"jeg har aldrig reddet på en unghest som var så rolig" sagde min veninde Ann i efteråret og hun har reddet mange af slagsen.

Han er fantastisk på tur og den eneste hest jeg tør lade min far ride på udenfor. Jeg ved at Janus vil passe på ham(ville allerhelst selv ride på ham, men det kan jo så af gode grunde ikke lade sig gøre)

De små(ca. 4 år gamle) børn kan trække ham ind fra fold(under opsyn selvfølgelig).

I boksen skal små børn helst stå oppe foran ham da han er bange for at komme til at træde på dem hvis de er bagved ham.
Han står bomstille når ahn blir striglet, æder ikke engang hø eller halm, står bare stille og nyder det.
Alt hans stress og uro er forsvundet og jeg synes at vi har det fantastisk sammen. Det bedste er at jeg tror Janus synes det samme. På vores første kursus var jeg ved at opgive da han tydeligvis foretrak Gitte fordi hun bedre ku lede ham. På vores allersidste dag(min fødselsdag) gik alting dog pludselig op i en højere enhed. Den bedste gave jeg nogensinde har fået.

Okay det var en lang smøre men Gitte Naldal er efter det her simpelthen blevet min helt!
En god hest har ingen farve, men derfor kan en god hest godt have en smuk farve

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske! Jeg elsker Janus og Daisy!
0
0
Svar på denne tråd

Johanne
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 07:48
Det lyder bare skønt. Det er virkelig et problem når ens hest ikke stoler på en, og svært at rette op på når det først er gået skævt. (Men jeg kan altså ikke se han skulle være lyserød) ;-)

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-04-2004 20:26

...Jeg har været på kursus hos Gitte Naldal.

Det var pragtfuldt.!
Da vi kom der ned, var det sidste chance for min pony, ellers skulle han slagtes.

Det er ved at være et halvt år siden nu, og han lever stadig;)

Kun på grund af det kursus med Gitte Naldal!

Så En STOR tak til Gitte Naldal.

Og oven i det hele har hun en suveræn personlighed og er en rigtig, rigtig sød person. Hvad mere kan man forlange? ;) :D

Med Venlig Hilsen Carina (og pax)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider