Jeg har en araber på 6 år. Han blev kastereret her sidste forår, og jeg må sige, at det fortryder jeg ABSOLUT ikke. Han har fået et meget mere indholdsrigt liv, og han kan nu gå sammen med mine ponyer også. Dejligt!!!
Nå, men til sagens kerne. Min hest er utrolig glad for at komme ud og ride. Jeg har brugt min anden hest en smule til distanceridning, og kunne også godt tænke mig at prøve med ham her. Mit spørgsmål er så. Han får hurtigt "gang i maven" når han er ude og ride. Han kan skide 2-5 gange på en ridetur på 1 time. Stresser han sig?? Og har det betydning for hans puls?? Han går altid stille og roligt, men skider altså de her mange gange. Han er meget mistroisk for ting som poser, ting med farver, riste o.s.v. En typisk rabarber. Hihi!!!

Men alt i alt er han en utrolig sød hest, som stoler på, at når jeg siger, at det ikke er farligt, så er det heller ikke. Vil han mon du til distanceridning eller kan jeg godt skyde en hvid pil efter det?? Jeg vil jo ikke ride for at vinde, bare gennemføre og give ham en god oplevelse.
Knuzzer Heidi.