Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Erfaringer med Tove Due
Forfatter: 
Dato:  11-01-2004 09:28
Ja, som overskriften siger søger jeg folk der har erfaringer med Tove Due. Min hest har nu haft rygproblemer i snart et 1/2 år, og trods besøg af egen dyrlæge samt et besøg på Ansager dyrehospital, er grunden endnu ikke fundet. På Ansager mente man at der udelukkende var tale om et muskelproblem, så vi var igang med den helt store genoptræning i 2 måneder. Herefter gik det nogenlunde, men nu er det helt galt igen. Hun bukker og prøver at rejse sig, og er i det hele taget helt umulig. Jeg er ikke i tvivl om at hun har ondt, og hun har også en lille hævelse i ryggen. Jeg orker næsten ikke at køre hende til Ansager igen (hvor jeg sikkert får samme besked som sidst), så jeg overvejer at tage hende med til Tove Due og få fundet ud af hvad der plager hende. Hvis der er nogen der har erfaringer med hende, ved hvornår hun kommer til Billund igen, priser for behndling osv. hører jeg meget gerne fra jer!!

På forhånd tak!
Med Venlig Hilsen NannaM :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Nanna
Forfatter: 
Dato:  11-01-2004 09:40
Jeg har endnu ikke erfaringer med Tove Due, men det får jeg 09.02.04 Hun har været bestildt i mange måneder, men hun er ikke nem at få fat på. Jeg mener det er 650 kr. vi skal give for en behandling, vi er ca. 10 ryttere fra stalden som vil prøve hende (på vores heste)

I mellem tiden har jeg så haft besøg af Regitze Riesing. Hun er keopraktor. Hun kommer igen på mandag og ser til mn hest, som forhåbentlig er rask. (hun tager 700,- for en behandling)

Min hest har problemr med en skulder skade. Men Regitze har været ude til to andre heste i stalden, en med rygproblemer og en med hofte/bækken problemer og de har begge været meget glade for hende.

Prøv evt. at kigge på Tove Dues hjemmeside:
http://www.tovedue.dk/

Held og lyke med din hest.

Mange hilsner Hanne Birkegaard

0
0
Svar på denne tråd

God erfaring.
Forfatter: 
Dato:  11-01-2004 10:49
Hej Nanna.

Har selv brugt Tove Due i mange år,da min ene hest løb løb,og jeg må sige at jeg har meget god erfaring med hende.
Min hyp døjede med at være meget øm efter træning,men efter nogle besøg af Tove og nogle behandlinger gik alt som smurt og den kunne langt om længe starte løb.'

Hun fandt ud af,at korsbenet skred til den ene side og så døjede han med at et par nakkehvivler satte sig fast.

Vh.Susanne.

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

Søgefunktionen
Forfatter: 
Dato:  11-01-2004 12:39
Søg på Tove Due i søgefunktionen, der er skrevet flere tråde om hende.

0
0
Svar på denne tråd

hun er meget god
Forfatter: 
Dato:  11-01-2004 15:06
ja jeg arbejdede på et stutterihvor de brugte hende meget og hun er meget dygtig og kan læse hver en lille fejl bevelse hesten laver og så er det íkke fordi det er så¨dyrt igen jeg mener det koster ca. 500kr for en undersøgels.
bobbel
0
0
Svar på denne tråd

Hørt godt om hende
Forfatter: 
Dato:  11-01-2004 17:15
Jeg har ikke selv brugt hende, men overvejer det p.g.a. et bagbensproblem.
Jeg kan dog sige at jeg har fået hende anbefalet af flere og har kun hørt godt om hendes behandlinger.
0
0
Svar på denne tråd

Det koster...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2004 15:02
650 kr. den første gang og derefter 500 kr. per gang.. og Ja hun er rigtig god..

MVH Christine Borring
0
0
Svar på denne tråd

Anbefales..
Forfatter: 
Dato:  13-01-2004 13:37
Jeg havde min hoppe med hos Tove sidst i November og det var virkelig det hele værd.
Min hoppe var afskrevet som ridehest hos Hørsholm Dyreklinik. Hun var meget urent gående - faktisk slinger. på rygsøjlen - lidt før krydset havde hun en bule som Hørsholm hævdede er en skade fra hun var føl - og der skulle være vokset brusk i det og derfor kunne der intet gøres. Så min hest har stået stille i 2 år. Jeg var som sagt hos Tove sidst i november - hun rettede en hel masse ting bla en albue, ribben, korsben osv. Hun sagde jeg kunne begynde genoptræning og at det var op til mig og min træning om hun kunne blive ridehest igen. Jeg er endnu ikke kommet igang da jeg har være syg og skal have købt en saddel men jeg kan TYDELIGT se forskel på min hest. Hun er at se på som da jeg købte hende - og jeg har bestemt en følelse at at hun bliver ok igen. Hun virker som om hun trives rigtig nu - og så er "bulen" altså væk:-)

Jeg gav iøvrigt 650,- og det er jo intet sammenlignet med de ca 15.000 jeg brugte hos Hørsholm!

Mvh
Annika
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider