Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

springundervisning ved camilla enemark?
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 08:47
Hvem kan fortælle mig lidt om hendes undervisnings form, er der lagt stor vægt på grundridningen, og hvad er prisen.
0
0
Svar på denne tråd

camilla
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 08:56
er en sød og dygtig pige, jeg har aldrig set hende undervise men hun har startet flere stævner hvor jeg ahr været i sekretariatet.
Men jeg synes du skal starte bilen og køre ud og se hende undervise måske et par gange og så danne dig et indtryk, det kan være svært at rådgive om andre kan bruge den ene eller den anden hjælp, man taler jo ikke altid "samme Sprog"
punktum- punktum-komma-streg.

der findes ingen dumme mennesker !!! ELLER GØR DER ?? jeg er faktisk blevet meget i tvivl indenfor den sidste tid.
0
0
Svar på denne tråd

Hun underviser
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 09:05

.. om onsdagen . De begynder kl. 17.00 mener jeg bestemt .Jeg kan kun sige godt om Camilla .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Adr.....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 09:35
Hvor underviser hun ??

Adr. ønskes..

Jeg har en hingst og en vallak - Jack og Balder.

Se min nye lækre hjemmeside KæledyrsKompagniet
0
0
Svar på denne tråd

Her ....
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 15:26
Maglebjerg ridecenter.
Vridsløsevej 41
4700 Næstved

20 70 92 72
20 61 37 76

Illum
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2003 18:58
Kan også kun sige godt ting om Camilla. Hun er en meget seriøs rytter og kan virkelig få det bedste frem i alle heste. Hun spring jo også grand prix på hendes heste og var for mange år siden dressurrytter.

Jeg kender hende også som person, har nemlig arbejdet for hende for en par år siden, da hun boede i Hedehusene og hun har givet mig en masse erfaring og undervist mig af og til, når jeg har redet nogle af hendes heste for hende.

Kan kun sige god for hende (y) Og held og lykke med undervisningen af hende, det kan ikke gå helt galt ;-)

Glædelig jul og godt nytår

Mange venlige hilsner

Maria
0
0
Svar på denne tråd

Camilla Enemark
Forfatter: 
Dato:  10-01-2004 11:14
Hejsa...

Jeg kan også kun sige (y) for Camilla Enemark. Hun er en rigtig dygtig- og sød pige som rider rigtig godt. Arbejder hos hende i weekenderne og ved stævnerne. Jeg har faktisk aldrig set hende undervise på Maglebjerg men prøv at ringe til hende og spørg.

Knus Kathrine

* Besøg min hjemmeside som er fyldt med info og billeder :-P *

* Rigtige piger rider, men seje tøser springer højt *

* En kæmpe hilsen til Camilla Enemark, Peter Ø. Andersen, Sandra Enemark og Kartni Nielsen fra Maglebjerg Ridecenter *
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider