Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

LB og LA på samme hest
Forfatter: 
Dato:  21-11-2003 16:41

Jeg har jo en meget dygtig part på min hest, hun vil gerne til stævne.

Jeg ligger stadig og roder nede i LB LC klasserne, hvor hun nok er klar til LA, må hesten så godt stille op i LC hvis den har vundet en LA ? hvis det ikke er samme rytter ?
Venlig hilsen Gitte
Tae-bo
0
0
Svar på denne tråd

kommer an på
Forfatter: 
Dato:  21-11-2003 16:46
hvad der står i proportionerne. hvis der står at den er åben for heste der ikke er placeret i La eller højere, må du ikke, hvis der derimod står ekvipage, må du gerne. Så det er bare med at kigge i proportionerne og finde nogle der er åbne for dig.

Line og Tempo

-Man skal ikke acellerere geologiske objekter, når man selv residerer i et fragment transperant domæne
-Subjektivitet er at aflæse et solur med en lommelygte
-Faber est suae ciscuae fortunae
0
0
Svar på denne tråd

Tjjaaa...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2003 16:49
Hej.. med dig..

Jeg synes godt at du må stille op i lc stævner,,, helst de høje lc klasser.... Du skal bare blive ved med de øvelser som du plejer at lave i hverdagen med hende... Men det ville ikke skade at stille op i lc programmer....Jeg har set op til flere der har en dygtig hest, som bare stiller op i lc programer, som en start....man skal jo også prøve sin nye hest af til det første stævne selvom hesten er dygtig ikke....

m.v.h anne-mette
0
0
Svar på denne tråd

Okayy så
Forfatter: 
Dato:  21-11-2003 17:00
Synes ikke at jeg har set nogle hvor der står ekvipage ?:-)

Annemette
Hesten er ikke ny, den har bare en rytter der ikke er et naturtalent på en bane...og jeg har været til flere stævner på ham :-) Han kan sagtens ....det er mere mig det kniber med.
Venlig hilsen Gitte
Tae-bo
0
0
Svar på denne tråd

Det må du godt...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2003 20:19
De i propersitionerne fastsatte begrænsninger er for EKVIPAGERNE!
Mvh. Randi W.
0
0
Svar på denne tråd

Det må din part godt.
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 14:30
Hej....
Jeg har selv en rytter til at ride for mig. Jeg rider også i LB klasserne, hvor hun ligger i LA 1,2,3 og 5.
Og det er den enkelt ekvipage man kigger efter, altså eks mig. Hvis jeg feks. har placeringer 3 gange i LB1, og vil starte LC. Det kan jeg ikke da jeg har placeringer som ligger højere end LC.
Held og lykke med Jer fremover.
Mvh. Lotte.
"Danske Oldenborg heste kan og vil"Scooter købes.
0
0
Svar på denne tråd

Det må du gerne..
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 18:59
Som de andre skriver må du sagtens gerne starte LC klasser selvom de halvpart starter LA.

Det er Ekvipagerne det gælder. Hvis dig og hesten har vundet en klasse i LB så må du ikke stille LC klasser.. Men det må din halvpart feks godt.. med mindre hun har vundet noget højere på den.

Min hoppe.. som jeg købte for snart et års siden, er en kanon god og dygtig dressur hest. den startede LA med hendes gamle ejer.. og jeg ligger stadig nede ved LB. Det er muligt nogle syntes det er snyd man starter LC klasser når man ved hesten kan meget mere.. Men man skal ligesom, osse kunne ride hesten føre det ser ordneligt ud.

Stine
0
0
Svar på denne tråd

Ved du hvad Stine...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 19:57
det har du fuldstændig ret i. Min hoppe går som sagt også LA klasser. Men jeg er langt fra klar til det.
Held og lykke med hyppen.
Mvh. Lotte.
"Danske Oldenborg heste kan og vil"Scooter købes.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider