Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Longering.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2003 17:45
Er der ikke nogen der har et billed af hvordan en longe sno skal side på en hest....? (dum spørgsmål, men jeg kan ikke huske det ?:-)

Når man skal tilride en hest, skal man ikke starte med at longere den uden sadel (hvor længe).? og bagefter med sadel uden rytter (hvor længe).?

Kh Linda O.
0
0
Svar på denne tråd

få en erfaren til at hjælpe dig
Forfatter: 
Dato:  19-11-2003 21:38
heysa
brug en kapsun - det er klart det bedste!
desuden lyder det lidt som om at du måske godt kunne bruge en erfaren rytter til at hjælpe dig - skal du tilride en hest for første gang?
bare husk det er vigtigt at det bliver en positiv oplevelse for hesten (og dig) - og derfor må I ikke begge være 'nybegyndere' !
det kan også være jeg er gal på den ?
mvh bente

- rid klassisk og rid frederiksborg -
0
0
Svar på denne tråd

Håber det går..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 11:52
Hej...

Ja, jeg skal tilride er hest for første gang, men jeg for en fra en rideskole til at hjælpe.

Skal jeg la en erfaren rytter ride ham til..?

Hvornår er en ung hest ikke en ung hest mere..?

Kh Linda.
0
0
Svar på denne tråd

samarbejde
Forfatter: 
Dato:  20-11-2003 20:31
hey igen
jeg mener godt selv du kan hjælpe med at ride ham/hende til, men det skal være i samarbejde med en meget erfaren rytter !
hihi det med unghesten varierer nok en hel del fra hest til hest - jeg har en hoppe på 5 og hun er meget snusfornuftig men kan stadig springe rundt som en plag hvis hun er i det humør .. såee en opskrift er der nok ikke, men men generelt er en unghest nok ikke desideret en unghest mere når den er en 8 år (og når den er stoppet med at vokse fx) eller noget .. men lære det kan de jo heldigvis altid ..
hva sir I andre ?

/b

- rid klassisk og rid frederiksborg -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider