Jeg leder efter en ridekammerat - jeg er selv en 26 årig fjordhesterytter, som hygger mig med lidt westernridning og skovtursridning. Jeg bor 9493 i Saltum. Jeg har egen bane.
Hvis du er interesseret så skriv tilbage, så kan det være, at vi kan finde ud af noget.
Du skulle vel ikke tilfældigvis bo på Løthvej?!!! kommer tit forbi (hvis det er der hvor jeg tror det er)jeg rider på en lille hvid hest (se præsentation), og har en hest eller to i ridning... jeg er 21, bor på Langbakvej på mit eget nedlagte landbrug sammen med kæresten... savner tit en at ride i skoven med!
Joh, det gør jeg faktisk...du kan da kigge forbi - jeg kan se, at dine ambitioner er lidt højere end mine jf præsentationen. Men vi kunne da nok finde ud af noget alligevel. Jeg har evt også en udmærket bane til at træne på, hvis det kunne have interesse. Skriv tilbage evt på min mailadr ( står på præsentationen) ring eller kig forbi. Du er meget velkommen.
mine ambitioner spænder skam ikke ben for noget, jeg er jo ret hæmmet for tiden pga min skade, og så holder jeg meget af en lang tur at koble af med
jeg kigger nok forbi en af de nærmeste dage