Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

positiv ridning..
Forfatter: 
Dato:  29-10-2003 15:38
Henrik Johansen arbejder med Postiv ridning. se evt hans hjemmeside www.positivridning.com

har nogen oplevelser med Henrik og hans principper??
Kender nogen trænere der underviser efter dette princip - på sjælland.

Mvh
Annika
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2003 08:59

Kender flere der underviser efter hans principper, bla. Anette Stensgård, og Henrik himself underviser i Tjæreby ved Tune.
Venlig hilsen Gitte
Tae-bo
0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  30-10-2003 09:02
et par veninder der har redet en del hos ham i tjæreby.

Dygtig, og dyr er nok hvad de siger.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

link...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2003 09:47

Hilsen Rikke

Hjemmeside

TIL SALG
Heste-ting - Møbler - Lamper - Tøj str. 40-46
Se på min hjemmeside under "Salg"
Kieffer Wien dressursadel sælges umonteret 2800,-

0
0
Svar på denne tråd

Flinker mand
Forfatter: 
Dato:  30-10-2003 11:32
Et venligt og behageligt menneske - og dygtig.

Har dog ikke selv ønsket at modtage undervisning af ham, da jeg har set en del blive redet kraftigt bag lod og 'bøjet af', hvilket jeg ikke bryder mig om. Har også observeret en elev bede sin hest om passage i en periode på omkring 45 min. Hesten fik - mildt sagt - en del 'klaps', og det mener jeg at man som underviser bør skride ind overfor.

Endelig synes jeg der er for lidt fokus på rytterens opstilling. En korrekt opstilling er efter min mening basis for at hesten er i stand til at udøve det man beder den om. Hvis jeg skal have undervisning og betale mange penge for det, så vil jeg rettes på. Jeg spurgte engang en af hans elever, hvordan det kunne være at han aldrig rettede på elevernes opstilling. Svaret var, at han skam havde MEGET respekt for sine ryttere.

-Øhhh???

Men manden er som sagt et utroligt venligt og behageligt menneske, som jeg ikke kan sige noget dårligt om. Han er med sikkerhed også yderst kompetent, men det virker på mig som om han prostituerer sig en smule ved ikke at udtale sig kritisk, måske for ikke at miste kunder. Og ja, dyr det er han.

mvh
0
0
Svar på denne tråd

Prøv Karin Pedersen
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 14:51
Hej Annika

Jeg har været til teori hos Henrik Johansen sidst han holdte det i oktober - og det var meget lærrigt og tankevækkende og jeg lærte meget.

Herefter får jeg så undervisning af Karin Pedersen.
Hun har de samme principper og "snakker" samme sprog som Henrik og jeg bliver ikke forvirret.

Det er selvfølgelig op til den enkelte at bedømme - men jeg synes det fungerer helt super og jeg er ved at være godt på vej i min helt nye ridestil - dejligt, og jeg kan love dig at mine heste også synes det er dejligt:-) Og det er tankevækkende......

Er du interesseret i Karins nr. så skriv til mig eller kig ind på Markedes Pladsen under Træning tilbydes og under hendes navn - så kan du finde det.

Karin kommer fra Hørve men kører på hele Sjælland.

Mvh. Louise M.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider