Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Longering..
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 12:17
Hejsa..

Jeg passer en Nordbagge hoppe, som ikke har været redet i 1½ år.
Jeg vil gerne begynde at ride hende, men jeg vil starte med at longere hende.

Mit spørgsmål er:

Det har sneét lidt hjemme ved osse (Mørkøv, Vestsjælland), og min nabo har hesten.
Kan jeg så godt longere hende idag, selvom det har sneét?

- Sneét på græsset er væk, men det er mere om dét er for glat eller sådan noget!

Svar hurtigt.. :)
Knus Ditte

{> Ditte med ponz'erne: Anne, Pippi og Signe {>
0
0
Svar på denne tråd

det finder du ud af
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 12:24
når hesten begynder at gå rundt...
hvis den glider, er det for glat 8-)
men start lidt forsigtigt...

mvh Maria
0
0
Svar på denne tråd

dsb logik....
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 13:31
..vi skal altså passe på at vi ikke begynder at blive alt for meget ligesom DSB... først kan de ikke køre når solen skinner og så er det sneen der får dem til at aflyse og bagefter er der modvind osv osv...

Vi skal tænke os om, men pga en smule sne kan man altså godt bevæge sig ud. Man skal bare være opmærksom på at det kan være glat og at hesten i ekstrem snevejr måske har bedre af at gå uden sko!

-miki-

Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
0
0
Svar på denne tråd

Husk genoptræning først.
Forfatter: 
Dato:  25-10-2003 00:12
Longering er faktisk meget belastende for en hest som ikke har været redet længe.

Du skal have fat i et genoptræningsprogram - hvilket der har været skrevet en del om her på det sidste i træningsforumet.

Så du skal lave ligeudrettet skridtarbejde på plan hård bund i starten.

MVH Charlotte
- som lige er ved at være færdig med 2½ måneds genoptræning af en hest, som har stået stille i 1 år.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider