Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

er biddet tilladt
Forfatter: 
Dato:  03-07-2003 15:35
hejsa..

er bid hvor der er muglighed for at ridde med 2 tøjler (fx pessoabid/3-ringsbid og pelhamstang) tilladte i pony konkurencer, hvis man kun ridder med én tøjle???

må man godt ridde med strop???

trine
0
0
Svar på denne tråd

Kun spring
Forfatter: 
Dato:  03-07-2003 17:14
Det er tilladt i spring, hvor du må ride med stort set alt, men i dressur kan du ikke starte på det. Du må gerne ride med tøjlen fastspændt i en pelhamstrop eller direkte i biddet.

Anna
0
0
Svar på denne tråd

er i sikre
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 08:46
hej..

er I sikre på at man godt må bruge de bid i PONY SPRING ???
0
0
Svar på denne tråd

Temmelig meget
Forfatter: 
Dato:  05-07-2003 12:21
Ellers kender jeg dælme mange der burde være disset (inkl. mig selv).

Tjekker lige reglementet, 2 sek.

Der står kun at Hackamore og gags ikke er tilladt. Optøminingen er fri, dog skal tøjlen være fastgjort i biddet.

I de midlertidige bestemmelser af vist de bid man må ride med, herunder både pelhamstang og pessoa.

Konklusion: Ponyer må rides på de samme bid som heste, undtaget er hackamore og gags som IKKE er tilladt i ponyspring, men ER tilladt i hestespring. Opklasses ponyen til hest må den altså gerne starte på AL optømning.

Anna
0
0
Svar på denne tråd

én tøjle...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2003 14:15
Det kan godt være det ikke står i reglementet, men jeg er ret sikker på, at ponyer kun må rides med en tøjle, altså man må ikke på fx pelhambid have to tøjler, men i stedet anvende deltatøjle... men jeg er ikke 100 på at det er rigtigt, sådan mener jeg bare det var da jeg red pony.

Wildly B-)
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør!!!
~~~

0
0
Svar på denne tråd

rigtigt.
Forfatter: 
Dato:  13-10-2003 14:44
Ponyer må kun rides med en tøjle. pelham skal rider med deltatøjle. Så biddet er tilladt ,men kun med en tøjle.

Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Stævne på TEAM...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2003 11:55
Jeg var til stævne på TEAM, hvor adskellige ponyer (i baby jump) red med kandar, dobbelt tøjler, stangbid, ovs...
Så skulle næsten samtlige pony ryttere disses... :)

-*Joze*

Every moment is another chance
~Marshall Bruce Mathers III~

Western undervisning søges, nær Ishøj
Mail
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider