|
|
| Hjælp fra andre dressurryttere |
| Forfatter:  |
Sila |
| Dato:  |
21-08-2000 20:10 |
|
Hjælp til Lc-dressurprogram
Jeg skal til et stævne snart, og jeg er kommet til at kigge på programmet, og der står, man skal lave en overgang til galop ved A; men jeg har bare fået at vide, man gerne må lave overgangen i hjørnet. Er der nogle, der kan afvise en af disse?
Jeg håber meget, man må lave overgangene i hjørnerne, for vi har nemlig lidt problemer med at komme i rigtig galop…
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Hjælp fra andre dressurryttere |
mette |
21-08-2000 21:43 |
|
Du skal lave anspringet ved A, ellers trækker dommeren fra i karakteren, eller dømmer strafpoint for fejlridning.
mvh
mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sonja |
23-08-2000 14:35 |
|
Hejza Sila..
Nu er det godt nok meget lang tid siden jeg red Lc, men jeg ved dog at du sagtens kan lave anspringet i hjørnet UDEN at få fejl for det.. Det er bedre du laver anspringet i hjørnet, end at du rider i forkert galop..!!
Held og Lykke..!
Knuz Sonja
Ps. Du må meget gerne skrive tilbage om hvordan det gik..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tine Jul |
26-08-2000 17:34 |
|
Hej!
Anspringet skal ske ved A! Du kan godt lave anspringet i hjørnet, men så vil der nok blive trukket et eller to points fra og du vil sikkert få bemærkningen "tidligt anspring" eller "sent anspring".
Det vil nogenlunde svare til at du springer an i forkert galop og så retter det umiddelbart derefter, der vil du nok få 2 points lavere end ellers.
Hilsener fra Tine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FORKERT Tine |
Maja |
06-09-2000 14:47 |
|
Hej Tine...(Og andre)
Jeg er selv dressur dommer i middelsvær..
Men jeg ved dog at man IKKE for en fejl for at lave anspringet i hjørnet, det kan godt være at man får af vide at ens anspring er upræcist men ikke fejl..!
Kh. Maja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: FORKERT Tine |
amadeus |
09-09-2000 23:20 |
|
Du skal helt klart lave anspringet ved A, da der i programmet står EKA arnejdstrav og AFB arbejdsgalop
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: FORKERT Tine |
TrunteP |
11-09-2000 17:47 |
|
hej Tine
Det er utroligt vigtigt at du rider præcist det er der du vil få dine point hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet