Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

for gammel til pony
Forfatter: 
Dato:  10-06-2003 10:55
jeg er en 22 årig der er for "gammel" til at ride på pony (i henhold til DRF)så er jeg er bare nysgerring......hvis i er for "gamle", hvad rider i på jeres ponyer??

rikke
0
0
Svar på denne tråd

for gammel....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2003 11:17
jeg har en 1'er som jeg er for gammel til han er 20 år, jeg hygger mig med ham og nusser om ham... jeg rider både spring, dressur og skovture(dog ik undervisning).. nogengange har jeg hammed til et par er de lettere hesteklassser på klubplan...
Knus Mie

{> Husk: heste har også føelser, så tænk på hvad du gør når du er i stalden eller rider!!

Hest og rytter kan klare alt sammen- så længe man behandler den godt, vil den følge dig gennem ild og vand!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg rider fjordheste...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2003 11:54
... og jeg deltager i de stævner og arrangementer, der bliver lavet i det regi (og det er slet ikke så lidt). Desuden kan jeg jo godt deltage i D-stævner (venskabsstævner og den slags) i mit distrikt, selvom jeg rider kat.1 pony - jeg skal "bare" starte mod hestene.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Western er svaret
Forfatter: 
Dato:  10-06-2003 12:04
Vi er rigtig mange der rider western, der er der nemlig ikke noget der hedder pony, klasserne er delt efter rytterens alder, man er youth rytter indtil 18 år uanset man rider en hest over 148 cm og man er voksenrytter uanset ens hest er under 148 cm.
Se mere om de forskellige dicipliner på http://www.westerninfo.dk

Mvh GitteL

B-) Real girls are cowgirls B-)

http://www.borridsoauto.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg rider også fjordheste
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 12:19
Jeg starter bare hesteklasser...
0
0
Svar på denne tråd

Distance...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 13:13

Var måske en ide. Der en ingen regler om hest/pony og alder (man skal vist bare være fyldt 10 år for at starte :) ).
0
0
Svar på denne tråd

skovtur og hygge
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 14:18
jeg har lige nu 2 I ponyer som jeg er for gammel til

jeg rider undervisning på den ene for de at vi havde betalt for dem til min lille søster som ikke gad at ride mere....

den anden rider jeg næsten kun skov tur på... men det er den også herre go til...

men til jer som starter hest med jeres ponyer... det må man ikk ... det siger dansk rideforbund....

:-D ´What if the one thing in life you feared most, was the one thing that could set you free...
0
0
Svar på denne tråd

jo man må gdt starte på ponyer
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 21:03
bare de startes i heste klasser !!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Man må gerne starte på pony..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2003 16:59

Ja, man må gerne starte på sin pony til D- stævner, enten mod heste eller "uden for klasse" mod ponier, men så får man ingen dotering for at vinde klassen..
Til C-stævner tillader de det så vidt jeg ved ikke!

Nogle udvidede D-stævner tillader det heller ikke, hvilket jeg synes er strengt, det kan da aldrig kan være unfair at en pony starter mod heste, det er trods alt ingen fordel at den har kortere ben!! Selfølgelig kommer den lettere rundt på de små volter o.s.v, men alligevel...

Så længe rytter og pony passer sammen i størelsen kan man sagtens blive ved med at starte stævner.
0
0
Svar på denne tråd

du må også starte c-stævner!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2003 07:12
Man kan sagtens starte c-stævner på sin pony i hesteklasser. Hvis den har været målt som pony på et tidspunkt (hvis den har staret c-stævner som pony), skal den bare opklasses til hest. Hvis den aldrig har været målt, er den altid hest...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider