Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

travtræning med golf 1.4 ?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 19:56
Hey hey. Jeg hedder Ronni og er næsten uddannet som mekaniker. Jeg skal passe min søsters hest i 2 måneder. Den har hidtil stået en en lille privat stald, men min søster har valgt at finde en anden plads til den.

Min søster (Tanja-Astrid) er ude og rejse med den interternationale mormon-kirke, og må ikke have kontakt til mig mens hun er væk. Derfor er jeg nødt til at passe hesten uden hjælp fra hende mens hun er væk. Tanja sagde at jeg kunne få hjælp her på siden hvis noget gik galt.

Jeg skal flytte hesten fra dens stald i Svenstrup til en mark hvor jeg har fået lov at sætte den under et træ. Hvor lang en snor skal man bruge hvis man binder den til hængertrækket på bilen? Jeg skal kun køre ad lidt markvej så det kommer til at gå stille og roligt. Jeg ville gerne ride selv men jeg er ude af stand til at komme op på den og den kan tilsyneladende ikke lide mig - er blevet nappet en gang av av.
Jeg har en numerplade-bom med lygter til montering på en cykelanhænger, -kan man tape den fast på hesten uden at den får udslæt?

Håber virkeligt i kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen R.1.4 liter og direkte indsprøjtning. B-)
0
0
Svar på denne tråd

Øh..................
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 19:57
Håber lidt dette indlæg er for sjov?????? ?:-)

:-)Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)
0
0
Svar på denne tråd

Okay sikke noget skidt...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 20:09
Du må vist hellere få noget hjælp ;-)
Du kan få en hunde line,mener den er fem meter,du kan også låse den fast på tre meter hvis du syntes de fem er for lang.
Personligt ville jeg vælge de fem,så den stakkels hyp ikke får alt det snask fra udstødningen i hovedet. 8-)

Det med nummerplade-bommen ville jeg nok snakke med dyrlægen om,da jeg ikke er helt klar over om det kan skade hesten,men hvis du bare skal ud af en lille vej,er den bom ikke så vigtig.

Du Må have held og lykke med det,og det er da noget skidt med dit helbred. :-D

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

Helt ærlig Manse..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 20:16
Du kan da ikke mene at han seriøst skal spørge dyrlægen om han kan TAPE en nummerplade fast til hesten???
Og man skal da bestemt ikke ha en hest bundet til en bil, især ikke når den skal køre????????
:-@

:-)Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)
0
0
Svar på denne tråd

Okay, jeg tror...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 21:24
...måske at Manses svar også bare var ment i sjov!!! :-D
0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 21:32
Er ved at dø af grin ;-D selvfølgeleg er det ment i sjovt.
Det er da bare en eller anden dum knægt der ikke ved hvad han skal få tiden til at gå med,og så er det vel ok at lege med ik???

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

Golf på gule plader?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 21:33
Hvis det er en tysk golf på gule plader, sådan en som ALLE mekanikerlærlinge har, så kan du da bare gøre som mig.
Jeg sætter min fine dressurhest ind bag førersædet, der er jo over en hel kvadratmeter. Og hvis der er sådan et gitter bag førersædet er du også fri for at få mulen i nakken når du bremser på din "mekaniker-lærlinge-manér"

Der står godtnok i færdselsloven, at hunde m.m. skal være fastSPÆNDT i bilen, men hesten bliver helt automatisk fastKLEMT og det passer jo fint. Lige efter bogen...

MVH Anita (Der faktisk har en gulpladegolf, hvori hun ofte ses komme kørende imellem privatadresse og hestene med en savlende Sankt Bernhard i "varerummet")

Jeg rider for min egen glædes skyld -og andres mening om vores formåen skal ikke tage glæden fra mig:-)
0
0
Svar på denne tråd

prøv lige at gi mig en chance ing´
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 21:38
Jeg er godt klar over at det med tapen lyder helt dumt, men det var min kammerat det skulle være sjov. Resten af mit indlæg er sku helt seriøst.
I kunne da godt tage og hjælpe mig lidt, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Krikken kan ikke lide mig så jeg kan ikke trække den selv.

Mvh Ronni

0
0
Svar på denne tråd

Jamen så gør da....
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 21:48
Som Anita siger,selvom jeg ikke helt kan forstå hvordan
hun kan have 4 heste i sin lille golf???

Jeg har en suzuki grand vitare(4X4) og jeg kan kun have min lille pony på 82 cm bagi,men jeg pakker dem nok ikke godt nok. 8-)

Og se sådan på det hvis krikken ikke kan lide dig er der en udfordring i det,det gæler om at komme helskindet frem og hvis du klare det,har du bestået din manddomsprøve. ;-)

Endnu engang held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Golf på gule plader?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 21:53
Hov hov

Jeg har aldrig mere end to heste i bilen af gangen, hvis jeg skal have 4 med så har jeg en siddende på taget og en ude på motorhjelmen.

¤lol¤ håber da ikke der er nogen der bliver inspirerede af disse indlæg, men var der ikke noget med en hest inde i en bil for et stykke tid siden herinde.

MVH Anita (Der ikke engang tør læsse mere end 1 hest ind i en stor 2-hestes trailer, for "tænk nu hvis at der sker noget...)
Jeg rider for min egen glædes skyld -og andres mening om vores formåen skal ikke tage glæden fra mig:-)
0
0
Svar på denne tråd

App hest i bil....
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 22:02
Hvis der er nogen af jer der skulle side med det nye blad Vmax,så kan i slå op på side 96,der er et billed af en lada med en pony på bagsædet. :-)

Og nu er der nok en masse der sidder og klør sig oven i hovedet og tænker hvad er Vmax.
Det er et bilblad og nej det er ikke mit,det er min kæreste der er bidt af en gal bil. ;-D

0
0
Svar på denne tråd

I er da vildt platte !
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 22:14
Jeg syntes altså at det er ret dumt at I ikk engang prøver at hjælpe lidt. Min søster sagde at det var en reel side, men måske har hun taget fejl.
Min kammerat og jeg har mens i har fjollet fundet en passende løsning, han har en stor Sprinter hvor hesten kan være, og han har sagt ja til at få den ind og ud så jeg ikke bliver bidt igen.
Hvis den ikke vil ind i vognen så prøver vi med hundesnoren.
0
0
Svar på denne tråd

*latterligt*
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 22:25
.. men måske alligevel lidt sjovt? kan ikke rigtig finde ud af om jeg egentlig ikke bare synes det er ... for langt ude *s*

Gitte

De elskede heste er, Broget hingst Jack og Nordbakke vallak Balder.

KæledyrsKompagniet
0
0
Svar på denne tråd

Ronni......
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 22:29
Du må ikke binde hesten fast til bilen!!!

Det eneste der er at gøre er at tage en grime på hesten og et træktov i og så trække hesten hen til det nye sted.

Hvis den bider dig skal du omgående slå den hårdt med flad hånd - én gang! - på halsen eller foran på bringen samtidigt med at du siger NEJ eller ØV, så den finder ud af at det må den ikke.

Hilsen Rikke

Hjemmeside

TIL SALG
Heste-ting - Møbler - Lamper - Tøj str. 40-46
Se på min hjemmeside under "Salg"
Velholdt Caprilli Olympia - combisadel til 2700,-

0
0
Svar på denne tråd

Det er vist dig der er plat.
Forfatter: 
Dato:  08-06-2003 22:31
Du er sgu da ikke for klog hvis du tror vi tager dette seriøst,men hvis du virkelig er så dum at du mener alt dette,så er der altså hjælp at hente,i har vel også en lukket afdejling der hvor du kommer fra og hvis din søster virkelig er mormon er der sikkert også plads til hende. >:-(

Og nu skriver du nok sprinter,til dem der ikke ved hvad det er,så er det en lukket kassevogn.

Og hr.Ronni W. Hvis hundesnoren skulle være udsolgt,så kan man altså leje en hestetrailer på de fleste servicestationer.

Hvis ikke du ved hvad en hestetrailer er,man kan jo godt være lidt i tvivl.
Det er en stor lukket trailer som er beregnet til heste,hvoraf ordet hestetrailer stammer fra.

Hygge herfra.

0
0
Svar på denne tråd

Ferrari...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2003 11:26
En rigtig Ferrari er vel rød og med en hest..

God ide at binde en pose under halen ;-)

/Mia.

Reality is a crutch for those who can't handle drugs..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider