Hejsa
Jeg har en Albion Style SL, den kan ses på
Equidana , den er købt hos Ole Olsen i Sindal, idet det er den nærmeste forhandler af sadlen.
Sadlen er lavet over en skabelon af min hest, hvor man måler ryggen ud med en tingest, lidt a´la ståltrådsbøjle, hvorefter det bliver tegnet op på milimeterpapir. Dette bliver så sendt til fabrikken i England, hvor de laver sadlen nøjagtig efter denne skabelon. Ganske enkelt genialt. Og faktisk er prisen den samme, som hvis man køber en "standard-model", leveringstiden er bare noget længere, 6-8 uger imod ca. 2 uger på en alm. model. Men det er værd at vente på, hvis det kan løse sadelproblemerne.
Jeg er selv meget glad for min sadel, jeg har tidigere døjet meget med, at min ene hofte gjorde ondt efter ridning (ingen spcifik kritik, men især i Kieffersadler) p.g.a. at den tidligere har været gået af led, men dette problem er jeg fri for nu, jeg har ikke døjet i de 5 mdr., jeg har haft sadlen.
Det eneste "problem" der er, er at den er med 3 gjordstropper, og det er svært at finde gode gjorde med 3 spænder, har dog en kieffer neopren til den nette sum af 600 kr.
mvh Anita
Jeg rider for min egen glædes skyld -og andres mening om vores formåen skal ikke tage glæden fra mig:-)