Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Dressursaler - Hva kan anbefales?
Forfatter: 
Dato:  09-02-2001 20:08

Jeg skal kjøpe dressursal til min araber, som har en høy manke.. Jeg har prøvd en Kieffer Master som jeg syntes var god å ri i, men den var veldig "stor" på hesten. Jeg har ellers lurt på Kieffer Wien og Lech Dl Profi. Jeg er og litt interessert i Windsor saler. Er det noen som har erfaring fra disse salene, og som kan anbefale noe. Jeg er og interessert i forslag til andre saler som er gode.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Dressursaler - Hva kan anbefales?
Forfatter: 
Dato:  09-02-2001 23:26
Passier er gode til heste med høj manke, idet forsvidslen er "skåret" lidt ind.

Jeg havde en Passier GT til min araberblanding og var utroligt glad for den, desværre er min nye hest for bred til den, så jeg måtte skille mig af med den
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-02-2001 14:51
Kieffer Lech.. synes jeg er god!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-02-2001 19:42
Hej Kristin

jeg har hørt en pålidelig fugl synge, om at Pfiff's sadler skulle være rigtig gode for heste med høj manke ( og for rytteren *S*). Men jeg rider selv med en hubertus flexline på min araber, hun har dog ikke nogen særlig høj manke.....

hilsen Louise
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-02-2001 08:47
Hej
Jeg rider i Windsor, og er bare rigtig glad for den sadel, mem jeg ved ikke om den er speciel god til en hest med høj manke

Hilsen fra Tina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-02-2001 09:18
Hej
Jeg kommer lige i tanke om at min gamle ven, havde en araber, som havde en passier grand gilbert, som vist er en sadel med et godt ry.

Hilsen fra Tina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-02-2001 12:46
Blot til en orientering har jeg hørt flere steder fra, at der er problemer med at Grand Gilbert sadlerne er skæve i bommen - senest omtalt i en artikel i sidste måned i et af hestebladene - kan ikke huske hvilket. Sadlen blev dog ikke nævnt ved navn.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-02-2001 16:14
jeg har en kieffer lech dl profi og er meget glad for den men sædet er øjagtigt som på master´en.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-02-2001 14:30
Hej!!

Jeg har også en araber pony, der ikke rigtigt har noget sadelleje, og alle de sadler jeg købte gled frem, men så prøvede jeg en WINDSOR og den lå bare perfekt, og den har jeg den dag idag, og har aldrig fortrudt at jeg købte den!
Men mit råd til dig er: prøv nogle forskellige sadler, inden du køber en!

Hilsen Ida
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider