Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Bedste sted at sende sin hest i ridning
Forfatter: 
Dato:  02-01-2020 21:53
Da jeg står i en situation at jeg har været så uheldig at forstuvet ryg.

Og min hest har tendens til at være meget livlig en gang imellem så ønsker at få ham skoler noget mere så jeg kan komme op på ham igen uden at være bange for at ryge af .

Hvor er det bedste at den ham hen af bor ved Esbjerg og vil gerne have han bliver i dette område .
Han er 8 år ( bliver 9 til August)
Er 153,5 i stang
Og en sjov blanding .
Er tilredt ( slut 15/start 16)
Har stået pærmient stille siden den 12 August 19 da det var den dag jeg kom til skade ved at falde af en Mini læsser .

Vis man skal have hest så er det travhest <3

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 sund fornuft
Forfatter: 
Dato:  03-01-2020 19:26

Prøv at søge på "sund fornuft" ved Johnny, kender ikke hans efternavn, men hans sted ligger mellem Ribe- Toftlund. Godt nok et lille stykke fra Esbjerg.
hernede i det sønderjyske har han ry for at være ordentlig ved hestene, passe dem godt og få selv de mest genstridige / problem heste til at blive gode rideheste. De får prøvet lidt af hvert hos ham ( på den gode måde).

han både tilrider, gør dem salgsklare og uddanner også lidt mere på dem, det kommer nok lidt an på dit behov og budget...

held og lykke med hesten

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe han er tilredt af Johnny
Forfatter: 
Dato:  04-01-2020 15:25
Han er tilredt af Johnny og har spurgt ham om han har plads til ham igen men dsv har han for mange lige pt ??

Vis man skal have hest så er det travhest <3

 

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider