Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hestetrailer i Dagmar stromen
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 09:07

Hej alle sammen

Jeg skal til stævne i morgen på Lykkeshøj i Randers. Men nu er der jo den her kære Dagmar-storm ... Hvad tænker i andre omkring kørsel med hest og trailer i det vejr?

Jeg skal kører fra Fårup til Paderup. En tur på ca. 20-25 km.

Jeg vil selvfølgelig rigtig rigtig gerne afsted, men jeg har heller ikke lyst til at være overmodig og tage afsted.

Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd

Skal også....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 10:19

Skal også til Lykkeshøj i morgen, og bop bop hvad siger vejret !

Lige nu er jeg afventende, fordi der jo ikke skal megen afvigelse fra lavtrykkets forventede retning, før vi kan få mere eller mindre vind.

Jeg havde forberedt mig på, at i dag skulle hestene stå ind - men de blev smidt på fold kl 09, hvor vinden var løjet af og regnen stoppet. Så jeg tror dagmar i dag er værre syd på end her, og ellers kommer den først senere i dag.

Jeg vil nok sige, at jeg ikke kører ud i stormvejr, men at kuling er ok.

Held og lykke i morgen hvis du kommer afsted.

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 12:24

Hej Charlotte

Tak for svar.

Jeg aner slet ikke hvordan vejret er i østjylland pt., da jeg arbejder i Vejle. Her er det lidt vekslende om der er kraftig vind eller bare lidt blæst.

Jeg har ikke trailer kørekort, men min far står altid til rådighed mht. kørsel med trailer og hest. Men jeg er virkelig i tvivl om hvornår det er forsvarligt og ikke forsvarligt at køre ud.

Tusind tak - også held & lykke til jer, hvis i kommer afsted :)

Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd

Afmeldt ....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 15:03

Jeg har lige meldt fra .. Skulle køre fra Juelsminde til Egtved i aften .. og det blæser meget her med lumske vindstød ...

Jeg skal med en veninde til Lykkeshøj i morgen .. og der har vi endnu ikke bestemt om vi kører afsted eller ej ....

Mvh Mette Stelmach med alle de skønne Pletter
Følg Sartors Simply the Best på Facebook her

<3 <3 <3 I hjertet gemt, men aldrig glemt <3 <3 <3

1
0
Svar på denne tråd

I dag.....
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 13:52

Jeg har lige meldt fra i dag, fordi de bliver ved med at varsle at vindstødene til aften, når jeg skal ride, vil nå op på stærk storm.

Så mørke, kuling i middelvind, mulighed for slud/sne i aften, og vindstød af stærk storm - jeg har meldt fra.

Mvh Charlotte

2
0
Svar på denne tråd

Min...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 20:24

...trailer har stået stille de sidste to dage. Jeg vil ikke sætte mit eget, hestenes eller bilens liv på spil for en ridetur.

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

1
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 20:47

Vi var afsted til stævne i dag - dog kun 15 mins kørsel væk fra hvor hesten står opstaldet. Så nogen lang tur var det ikke. Vi bor også på Sjælland, tror vejret er mere mildt herovre end i Jylland.

Det stormer ret meget og har også regnet en del. Men man kunne dårligt mærke vinden da vi kørte. Både ud og hjem. Det var intet problem overhovedet.

Havde vi skulle på en længere køretur ½ time + - var vi dog ikke taget afsted heller :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider