Hej igen og tak for svar.
som svar på nogle af jeres spørgsmål...
Jeg har allerede en underviser som jeg er rigtig glad for og som fungere rigtig godt for mig og min pony.
Jeg køte ham i sommers(2014) og vi har taget det meget stille og roligt og lært hinanden at kende, så jeg kunne vende mig til ham og omvendt. Vi har startet omkring fire dressur stævner ( Lc klasser, vi tager det meget stille og roligt, intet vi skal nå), med rigtig fine resultater og skal snart prøve en enkelt lb 2. Som sagt er der ikke noget galt med ham og han er faktisk rigtig dygtig, men man kan jo altid blive bedre og jeg ønsker jo at han går bedst muligt... til hverdag træner vi mange schenkelvigninger, galopansping fra skridt, slangegange, versader er vi begyndt på og så at få ro på i overgangene m.m Jeg vil helst gå roligt frem og som sagt træne tingene stille og roligt op, også derfor jeg ikke har travlt med at starte højere dressur klasser, selvom det nok ville kunne lade sig gøre...
Det var egentligt mest hvis i kendte nogle specielt gode øvelser, som kunne være med til at vi blev endnu bedre! Men det er nogle gode forslag, dem vil jeg tage med mig!
og et billed hvis det var. Det er så fra i sommers lidt efte jeg havde købt ham. Jeg har desværre ikke lige et nyere( min mor er ikke så god til billeder)
Kom gerne med flere gode forslag