Hej med jer.
Trænger lige til at høre lidt erfaringer, måske lidt råd.
Min fjordtøs fik jo konstateret spat , og har stået som foldbums siden oktober sidste år. Vi fik så grønt lys fra dyrlægen om at gå igang med genoptræningen, da den sidste bøjeprøve var meget bedre. Og damen er også blevet gladere og friskere til bens, efter hun er begyndt at få Cortavet i foderet.
Men måske lige frisk nok, for når vi er på tur alene, danser vi afsted og i dag bukkede hun , da vi skulle trave lidt. 
Dette har hun aldrig gjort før, og slet ikke med mig på ryggen. Jeg har købt ny sadel, en bomløs og nyt underlag der hæver den op fra hendes ryg, kan det være det ?
Kan det være fordi hun nu er så småt ved at komme i form, aldrig har stået så længe stille og bare ikke har ondt mere ?
Åh jeg spekulere og spekulere, for sådan er hun normalt ikke. Når vi er to afsted, går hun egentlig som hun plejer, er bare glad.
Hun har aldrig været vild med at gå tur alene, men har aldrig haft problemer med at holde hende, i dag var det totalt stramme tøjler, æv.
Håber i kan hjælpe, måske hvordan jeres heste har været , efter en længere periode uden arbejde.
Glæder mig til at høre fra jer.
Kh Heidi