Ikke den mest indbydende overskrift i know 
Sagen er den, at min hest skider konstant, når vi rider i hal eller på bane. Ikke mange pærer men den slipper konstant et par stykker den første halve time. Den har ellers normalafføring i stald, på fold, på tur. Nogen erfaringer?
Han er gennemtjekket af dyrlæge, og har inden jeg købte den gået en lang periode med for smal sadel, og en totalt låst ryg og været rigtig ked af at gå til ridning og nogle grumme tandspidser
Alt dette har jeg fået rettet og han er af dyrlæge konstateret 100% ok, og hans ridemæssige problemer er mellem ørene (de første mange måneder var han ekstremt sur på min schenkel og brugte det meste af tiden på, at sparke ud og stå og kaste ørene)
Han pisker stadig meget med halen når han rider, og han bliver på ingen måde presset ud i svære ting. Det der har betydet mest for mig, er at han får sin rideglæde igen, hvilket virkelig går den rette vej.
Han har meget afvekslende dage med tur, bomtræning, let dressur, fri en dag ugentligt, hvor vi bare går en tur mm.
Han er tjekket for ALT (mavesår, sædstrengsfibrose, orm mm)
Han står på box-straw, har wrap ad libitum i boksen i slowfeedernet, bliver fodret med havens lucerne samt vitaminer og linustar, får fredags-mash, og har halm på folden.
Hans afføring er normal og fin, ingen tegn på han mangler noget.
Tænker om der er noget jeg kan gøre?