Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

det nye reglement
Forfatter: 
Dato:  05-12-2013 20:32
Hej alle venlige sjæle :)

Jeg har tidligere læst dette i championatreglementen(2013)men nu er det kommet i det alm spring reglement også. 
Men jeg kan ikke forstå det med lukke anordningen? Jeg synes alle bagbensbeskyttere er med elastisk lukning.? Var desuden henne og se 4 års championat til jbk og der red de med gamacher som veredus, eskadron osv. Altså alm gamacher...

Kopieret direkte fra reglementet..
Benbeskyttelse; gamacher, bandager, klokker: Tilladt. For alle youngsterklasser og DRF’s Unghestechampionater (4-, 5-, 6- og 7årsheste), samt ved alle starter på 4-års heste ved danske ridestævner er følgende gældende: Alle bagbensbeskyttelser må max. have en total højde på 15 cm og en minimum bredde på 5 cm. Følgende kriterier skal respekteres: Indersiden af beskyttelsen skal være glat; og lukkeanordningen må ikke være elastisk; der må ikke bruges tilbagespænd eller anden form for lukkesnører. Den afrundede faste del af beskyttelsen skal være placeret på indersiden af koden. Der må ikke anvendes andre former for anordninger i forbindelse med brug af bagbensbeskyttere.

Nogle der forstår det anderledes eller kan forklare mig det?? :-)
0
0
Svar på denne tråd

det er kun bagbensgamacherne
Forfatter: 
Dato:  05-12-2013 21:36

Der ikke må have elastik og der er ligepræcis eskadron og veredus at vælge imellem når man skal have bagbensgamacher der opfylder kravene.

forbenene må gerne lukkes med elastik.

0
0
Svar på denne tråd

hvilke
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 09:54
Line, kan jeg få dig til at linke eller smide billeder af eksadron uden elastik? Har nemlig ledt længe både nettet og i butikker :) har fundet ud af young jump fra veredus vist ikke har elastik..
0
0
Svar på denne tråd

Gamacher
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 10:09

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

Ungheste sælges

Se min præs

0
0
Svar på denne tråd

almindelige strygere
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 13:55

fra eskadron er uden elastik og som du selv skriver young champ fra veredus.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider