Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Cordeo - hvad og hvordan??
Forfatter: 
Dato:  25-11-2013 19:30

Jeg har vundet en Cordeo, men jeg aner ikke hvad eller hvordan den bruges

Jeg har i august købe en fuldstændig rå 2 års, som aldrig er blevet striglet, haft dækken på eller andet. Det har været HELT fra bunden af med ALT!!

Jeg er begyndt for første gang i mit liv at lave horsmanship og har brugt rebgrime og også købt sådan et tungt langt specielt tov som jeg bruger. Men hvordan kan man arbejde med en cordoe? Hvad kan jeg bruge den til med min unghest ???

Vink fra Fru Melgaard

0
0
Svar på denne tråd

bidløs
Forfatter: 
Dato:  25-11-2013 20:08

Den er vel mest til bidløs ridning, men du kan jo bruge den til hvad du har lyst til. Man behøves jo heller ikke bruge cordeo hvis man vil ride uden hovedtøj el grime ect.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-11-2013 21:41

En cordeo bruges som regl til at ride med rundt om hestens hals - uden hovedtøj :)

Jeg bruger dog bare et alm træktov når jeg gør det. Men de fleste vælger at købe en cordeo.

Billede

Her med træktov på. Hvor nogle ville vælge cordeo i stedet :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Cordeo
Forfatter: 
Dato:  30-11-2013 00:48

Fra jorden kan du bruge det til at lave løsarbejde. Altså skridt, trav, stop, bakke uden noget på hestens hovede. Og så kan cordeoen være en hjælp :)

Hilsen Sarah.

Nu med det Gule Skrummel Kasper.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider