Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

når i nu er igang med priser...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2003 19:43
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i ville give for ham her... (er ikke til salg)
(ses i min Præsentation)

Han var 5 år da jeg købte ham.
Han er 1.48 i stg.

Rebecca
0
0
Svar på denne tråd

Øhhhh...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2003 21:34
Hvad kan han ? Hvor gammel er han nu? Er der stamtavle på ham?

Et sted mellem 6000,- og 22000,- alt efter hvad du kan svare på ovenstående....umiddelbart vil jeg tipse ham til en 9-12000,-
0
0
Svar på denne tråd

pris
Forfatter: 
Dato:  20-04-2003 21:50
Jeg er enig, et sted mellem 10.000-12.000, alt efter hvad den kan.
Jeg kander en Nordbagge der går LA dressur for ponyer, den blev solgt for 20.000-25.000, så hvis det bare er en hyggehest, så falder værdien kraftigt.

0
0
Svar på denne tråd

pris
Forfatter: 
Dato:  20-04-2003 21:50
Jeg er enig, et sted mellem 10.000-12.000, alt efter hvad den kan.
Jeg kender en nordbagge, der går LA dressur for ponyer, den blev solgt for 20.000-25.000, så hvis det bare er en hyggehest, så falder værdien kraftigt.

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  20-04-2003 22:00
Din pony burde kaldes en fjordhest, da den er meget lettere i bygningen end en klassisk nordbagge.

Din fjordhest er meget flot i bygningen og har lige netop det fjordheste look som alle går og leder efter.

Jeg vil vudere den til 7000-10000,- alt efter hvad
den kan.

Hilsen Christine
0
0
Svar på denne tråd

Købers marked
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 15:58
Fjordheste går generelt til en meget lav pris.

Sidespring: Hvorfor har du klippet pandelokken? (Ser sådan ud) - Det er simpelthen en dødssynd af de helt store. :(

Leonardo:
Rebeccas fjordhest er traditionelt bygget - også kaldet den gamle type, - men det er mig bekendt sådan, fjordhesteavlen vil have en fjordhest.

Det skal ikke forstås negativt, men jeg ser ham som en klassisk fjordhest, måske lidt til den tunge side (men min er nu heller ikke afpillet, såeh...)

Priserne går typisk fra 5 - 15.000 kr. Skal du op over det, skal hesten være godt uddannet (eller kåret højt, men det er jo irrelevant mht en vallak).

- I sidste ende er prisen vel også ligegyldig, så længe du er glad for hesten... :)

Mette (Fjolle)
DET GULE HELVEDE ER LØS
0
0
Svar på denne tråd

Hey..
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 19:55
Han er 8 år nu.
Der er ikke stamtavle på ham, og han kan ikke rigtig noget verken dressur eller spring...

Mette (fjolle): Jeg har ikke klippet hans pandelok, sådan har den altid set ud...
0
0
Svar på denne tråd

Hey..
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 19:56
Han er 8 år nu.
Der er ikke stamtavle på ham, og han kan ikke rigtig noget hverken dressur eller spring...

Mette (fjolle): Jeg har ikke klippet hans pandelok, sådan har den altid set ud...
0
0
Svar på denne tråd

...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2003 21:27
Han er trfiksikker. Og så er han trailervant, han går pænt op i den, og står også stille i den...
0
0
Svar på denne tråd

-
Forfatter: 
Dato:  22-04-2003 11:47
Jeg tror ikke, at du skal forvente en særlig stor salgsværdi på ham. Uden papirer er der begræsninger mht. deltagelse i stævner indenfor Fjordhesteforeningen. Om han er så ung, at han slet ikke kan startes, ved jeg ikke. Falder han under tidsgrænsen for papirkravet, kan du ikke. Det kan du sikkert få at vide gennem www.fjordhest.dk eller ved at spørge fx Sif herinde.

Desværre tror jeg, at de andres bud er skudt over. Du kan næppe få mere end 5 - 7000 kr for ham.

Mette (Fjolle)

DET GULE HELVEDE ER LØS
0
0
Svar på denne tråd

En fjordhest uden papirer...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2003 12:36
... kan man generelt ikke få så forfærdelig meget for - specielt ikke, hvis den ikke kan ret meget.

Et sted mellem 5 og 7 tusind er vel realistisk.

Der er god gang i salget af fjordheste (i hvert fald her hvor jeg bor), men de skal have stamtavle, en god bevægelse, være let ridelige - og så skal de være stævnevante. Hvis disse krav opfyldes, går de for 12-17 tusinde.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Sif har sikkert ret
Forfatter: 
Dato:  22-04-2003 17:43
Det er en skam han ikke har stamtavle - men når du nu ikke skal sælge ham er det jo ligegyldigt. Et sted mellem 5-7000,- vil nok være det mest realistiske.
0
0
Svar på denne tråd

....
Forfatter: 
Dato:  22-04-2003 20:04
Okay...
Så har jeg givet for meget ham efter jeres mening....
Jeg gav 9000 for ham...
Men det vigtigste er jo også at jeg er glad for ham...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider