Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Ute Lehmann Barebackpad?
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 02:48

Hej Hn ænder :D

Jeg har længe tænkt på at skaffe en bomløs sadel eller en Barebackpad

så gennem søgte nettet for at finde den bedste og faldt over Ute Lehmanns, læste en helt masse positivt om den så jeg besluttede mig for at finde sådan en og det lykkes, men den koster 400 kr og da jeg overhovedet ikke har forstand på om det er latterligt dyrt, fair eller billigt så spørger jeg jer kloge HN'er til råds.

Hov og en ting mere: er Ute Lehmanns egentlig god?. Nogen der har erfaring med den eller andre Barebackpads?

Don't feed the bad wolf.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 05:56

400 lyder billigt

jo-po.dk har dem her, men jeg ved ikke hvordan de er at sidde i.

jo-po.dk/shop/ridepuder-582c1.html

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner.

Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.

Citat: Bent Branderup

- gør livet til en fest - rid fjordhest ! ...

0
0
Svar på denne tråd

Barebackpad
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 08:02

Billede

Billede

Jeg har en Barefoot Ride on Pad som jeg er meget glad for. Den koster ca 700kr men er alle pengene værd. Den har lidt "sædeform" og man sidder meget stabilt i den. Samtidig har den V-gjordophæng og fordeler derfor gjordtrykket bedre end de fleste andre pads der har trykket koncentreret på et sted.Min er købt hos Optimalsadel.dk og der kan du evnt. læse mere om den. Mvh Anni

1
0
Svar på denne tråd

den samme
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 08:31

Jeg har også den fra Optimalsadel og jeg kan kun sige, man bliver afhængig. Den er så skøn at ride i

0
0
Svar på denne tråd

Optimalsadel
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 10:41

Tak til jer der allerede har svaret, ser lige hjemmesiderne :D

Don't feed the bad wolf.

0
0
Svar på denne tråd

Er den stadig det værd?
Forfatter: 
Dato:  24-03-2013 10:46

Hov fandt lige ud af af den ikke er fra Ute Lehmann alligevl (læste forkert) er den stadig 400 værd? :)

Don't feed the bad wolf.

0
0
Svar på denne tråd

svært at svare på
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 06:20

det er rigtig svært at svare på om en saddel man ikke kender mærket på eller kan se et billed af er pengene værd.

Jeg ville nok lytte til dem der har svaret at de har en saddel de er glade for og så købe sådan en - optimal er også et godt mærke.

jette

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 11:35

Jeg har en af de modeller, som sælges over shop4horses; jeg er super glad for min :) Jeg købte min brugt og dermed billigere end de 780, den koster fra ny, men skulle jeg købe fra ny, tror jeg faktisk, at jeg måske ville vælge den ovenfor viste fra optimalsadel - den ser god ud (Y)

Den, du har fundet, kan sagtens være lige så fin, som de dyrere modeller - dem, jeg har set tidligere, har været meget ens: Bare en "pude" i ruskindslignende materiale. Den fra optihorse, er den første, jeg har set, med lidt støtte i.

0
0
Svar på denne tråd

Har købt brugt
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 12:58

Ja hvis jeg havde råd til at købe en ny tror jeg også jeg ville købe sådan en der :D

Men syntes nu det er et reet godt tilbud jeg har fundet: Bareback pad + skumunderlag + gjord til 400 kr, padden alene har fra ny kostet 1200 kr og er næsten ikke brugt :)

Don't feed the bad wolf.

0
0
Svar på denne tråd

pad.....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 12:15

Jeg har selv haft stor glæde af en ride-on-pad fra Barefoot, som dem vist ovenfor - fordelen ved dem frem for mange andre pads er, at de er trykfordelende :)

- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider