Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Succes oplevelser
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 20:25

Jeg har idag haft adskillige succesoplevelser med henholdvis mit eget føl og en hest jeg hjælper lidt til med.

Føllet var i snor for 2. gang og hun er selvfølgelig lidt skeptisk (det et en mini/shet bladning) og vil gerne væk fra snoren, men hun er ikke ustyrlig. Jeg følger bare med hende og da hun ligesom forstår at når snoren er slap er det godt, så stopper vi og jeg sætter mig ned og roser hende og nusser hende godt på bringen (ynglingssted). Jeg tager roligt snoren af hende og går ligeså stille væk fra hende (vi er på folden) og sørme om ikke hun søger hen til mig istedet for at gå hen til mor og få en trøstetår!!!

Jeg er simpelthen bare så glad og rørt fordi hun "vælger" mig, selvom jeg er "ond" og sætter snor i hende. Og hun giver bare nogle gode møssere

Da jeg skulle hjælpe denne her shire på 183cm i stang med at lære at få løftet ben (han har aldrig lært det rigtigt) så lykkedes det på 2. træningsdag at få ham til at løfte alle 4 ben (ikke samtidig ;) ) og han vil gerne løfte dem men er utryg ved at stå på 3 ben, men han gør det fordi jeg beder ham om det.

Aj men altså, hvor er det bare en fed dag hvor ALT bare spiller og kræene fatter hvad man vil have dem til

Træning er vejen frem :) God tid og tålmodighed er de bedste værktøjer i verden.

God weekend til alle :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider