Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Træning af mig - svagt venstre ben
Forfatter: 
Dato:  10-09-2012 07:32

Jeg er godt igang med træningen af min nye vallak, men jeg er rendt ind i et problem med mig selv , hesten gør det super fint.

Jeg kan mærke tydelig forskel i styrke og smidighed af mit venstre ben. Jeg har utrolig svært ved at korrigere med venstre ben, og det volder især problemer i højre galop.

Det er tydeligt, at jeg befinder mig bedre på venstre volte både i trav og galop. Jeg kan endda mærke forskel, hvis jeg rider letridning på højre volte i forhold til venstre volte.

Hvordan søren kan jeg træne mit venstre ben op, så det bliver ligeså virkningsfuldt og stærkt som det højre?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville vælge
Forfatter: 
Dato:  10-09-2012 08:09

at blive henvist til fysioterapeut, bliv tjekket igennem for låsninger og muskulære problemer og så få lagt et ordentligt træningsprogram der tager højde for dine problemer.

Basalt set skal du træne muskulaturen hele vejen rundt om benet - forside, bagside, inderside, yderside og naturligvis både underben, lår og balle da det er de muskler du bruger - de skal også strækkes ud så du genvinder smidigheden.

Men hvis du er låst et eller andet sted eksempelvis så er der sørme lang vej med træning.

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

Lækker tilridningsklar palomino-vallak sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2012 19:09

Bogen "I balance på hesteryg", giver en masse øvelser til hvordan man bliver "lige" i begge sider.. En rigtig god bog, der giver fin vejledning..

Undervisning i centreret ridning er også en mulighed.. Der får du også hjælp til og være "lige" i begge sider...

Bare mine forslag..

Held og lykke..

0
0
Svar på denne tråd

Har det
Forfatter: 
Dato:  18-09-2012 13:09

samme problem, så følger lige med.. :)

Horses mirror you. They can't lie.

0
0
Svar på denne tråd

Har haft
Forfatter: 
Dato:  19-09-2012 22:06

brækket venstre ben sidste år og jeg har samme problem, så jeg følger også lige med :-)

Dukes heldige ejer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider