Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Den fantastiske følelse!
Forfatter: 
Dato:  03-06-2012 14:42

Var lige ude og skridte lidt på Dixie ponyen. Nu er jeg efterhånden ved at være lidt stor til hende, så det bliver ikke til mere end nogle skridtture, til gengæld så masser af klikkertræning og nu også køretræning.

Men altså.. jeg skridtede rundt på hende, og jeg kunne virkelig mærke hvor opmærksom hun var på mig. Bare en lille bevægelse med kroppen reagerede hun på.
Jeg ville lave en parade, og jeg ændrede bare en smule på min holdning, og bom! så stopper hun den dygtige lille pony Tøjlerne var egentlig ikke rigtig til andet end en "sikring"

Det er så dejligt når man kan se at træningen har båret frugt, især når hun ikke bliver reddet mere end 1 gang om ugen, og det er ikke hård træning (skridtture)

Jeg bliver så glad når jeg tænker tilbage på, at det var den pony der var helt umulig at stoppe, og nu stopper hun bare jeg tænker på at stoppe

Det er fantastisk!

Bare et lille glædesinlæg herfra..
For tiden er der mange andre ting der går skævt, så nu jeg vil glæde mig over dette her!

Billede

19 år og still going strong!

Sagde

Freja med den lille plettede pony Dixie

3 HANKANINUNGER GIVES VÆK!

0
0
Svar på denne tråd

Spændende rejse
Forfatter: 
Dato:  03-06-2012 19:05

Det lyder som en rigtig lækker følelse.

Jeg har nu læst dine tråde i nogle år, og jeg må sige, at det har været en spændende rejse, I har været ude på.

Både du og Dixie har udviklet jer helt fantastisk

Kh NinaSt

0
0
Svar på denne tråd

overskriftt..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2012 19:58

Det er også rigtig dejligt!
Ja, vi har prøvet lidt af hvert, og jeg har stået overfor mange svære udfordringer, men det er fedt at så mange ting fungere nu.
Nu skal vi bare arbejde videre med al klikkertræningen

Sagde

Freja med den lille plettede pony Dixie

3 HANKANINUNGER GIVES VÆK!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider