Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hjælp til valg af sadel
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 16:51

Hej alle HNére

jeg overvejer at købe en ny sadel til min dejlige islænder hoppe, jeg vil gerne have en med CAIR luftsadelpuder, men er de nu også som i reklamerne hvor de tilpasser sig ligemeget om hesten er muskelfattig eller om den er i hård træning?????? hvis i har et bud på hvad i ville bruge så sig endelig til der kommer en sadelmager ind over til at tjekke om alt er iorden.

P.S. er der endenlig en måde hvor man kan finde ud af hvad størrelse sadelen skal have og hvor bredt kopjernet skal være???

jeg er ret random

0
0
Svar på denne tråd

Dårlig erfaring.
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 10:36

Hej :)

Jeg har desværre dårlig erfaring med disse sadler, og sys de har været alt for hårde for mine heste. Jeg har heller ikke haft en hest endnu, hvor de kunne ligge ordenligt, men jeg har måske også bare været uheldig ;)

Kender flere der er glade for deres bomløse sadler til deres isheste.

Men jeg ville snakke med en sadelmager hvis jeg var dig :)

Held og lykke med det hele :)

Sara Wagner
0
0
Svar på denne tråd

det....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 21:03

Det jeg har set, at sadelmagere har imod CAIR er, at de ikke kan tilpasses så meget som ved en uld, hvor man kan stoppe den præcis til hesten. Men hvis den passer til hesten til at starte med, er det jo fint. Men de skulle i al fald ikke kunne tilpasses alle, af den grund.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider