Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

mine fødder :-(
Forfatter: 
Dato:  04-12-2011 18:57

Hej alle på HN

Håber i kan hjælpe mig

Jeg har desværre det problem når jeg rider, ryger mine fødder op,prøver selvfølgelig at koncentrer mig om at få dem ned,men det er umuligt,ligeså snart jeg sætter i gang i trav er de oppe Håber i måske kunne give mig nogen gode råd, til at få de fødder ned...

Vh Marian

0
0
Svar på denne tråd

Stigbøjler
Forfatter: 
Dato:  05-12-2011 11:53

Du skal ride uden stigbøjler i en periode, så skal det nok hjælpe :-)

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

kortere
Forfatter: 
Dato:  05-12-2011 12:17

Kortere bøjler skulle gøre det, mange rider faktisk med for lange bøjler, bøjlen skal ikke være længere end du kan balancere når du stiller dig i let sæde.

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  06-12-2011 21:13

Tak for jeres svar Prøvede at korte mine bøjler i dag,meget bedre.

0
0
Svar på denne tråd

fødder
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 12:48

Jeg har en hest, der bare ik hænger sammen (jo det hjælper da på det, men lang vej!), og den er stadig ret ubehagelig at sidde på i trav. Det gør så at det er meget svært at være afspændt, og stadig følge med, og her har jeg/har haft lidt det samme problem..

Jeg har reddet uden sadel/bøjler i længere tid, på flere forskellige heste, så det har ik ku gøre det her - men har heller ik oplevet problemet før på ham her...

Her har det hjulpet at lave bøjlerne LÆNGERE, og at ha dem helt ude på tæerne - og så øve at afspænde kroppen, og fjedre lidt i anklerne.. Hvis jeg havde sat dem op, havde det blokeret mit sæde for meget.

Jeg synes der er RIGTIG MANGE, der rider med ALT FOR KORTE BØJLER, men det kommer nok an på hvilken måde og i hvilket omfang, man vil bruge sædet.. jeg sidder jo i lodret klassisk.

Der er egentlig mange ting at ta i betragtning, men nu holder jeg lige med det her

Hilsen ML

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider