Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Måder at komme i form på
Forfatter: 
Dato:  21-11-2011 10:56

Hej alle

Jeg ville høre hvad man kan gøre for at komme relativt hurtigt i 'rideform' efter en pause? Er der nogle øvelser eller ting som er specielt gode at lave/gøre? Det må også godt være ting der ikke har med hesten at gøre, men fx løb eller lignende.

På forhånd tak :-)

0
0
Svar på denne tråd

løb.....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2011 08:57

jeg har oplevet at man kommer rigtig hurtigt i form ved at løbe. og man behøver ikke løbe ret langt...

Da jeg løb, gjorde jeg det et par gange om ugen ca 3 km. det tog ca 20 min i starten og 15 min da jeg var kommet i form.

Efter få uger kunne jeg mærke en forbedring i konditionen.

OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd

inderlårsmuskler
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 10:15

bruger man ikke til så meget, ud over at ride og man kan blive ret øm, når man starter op efter en pause.

Øvelse:

Sid på gulvet, med benene strakt lige frem. Foran dig stiller du en spisebordsstol. Du sætter 2 af stolen ben, ind imellem dine ankler og med strakte ben, presser du sammen alt hvad du kan, så længe du kan. Slap af et minut og gentag, så mange gange og så tit du orker.

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

Tak tak
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 15:46

Hejsa, tak for svarene. Jeg hader generelt at løbe, men det kan da godt være jeg sku tage løbeskoene på. Tak for øvelsen, den kan jeg da i hvert fald godt få taget mig sammen til :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider