Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Bruge ryggen rigtig...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 20:09

Jeg har trænet en hel del med Dixie i laaang tid nu. Både fra jorden og ridemæssigt. NU kan jeg tydeligt mærke forskel. Efter et par måneder hvor jeg red for helt løse tøjler og trænede de simple signaler som stop, drej, bak osv. gik hun rigtig afslappet. Efter et stykke tid prøvede jeg at samle lidt op på hende, og endelig spændte hun ikke op! Nu kan jeg have fat i hende uden hun spænder op, og nu kan jeg godt stillle hende indad, og samle hende en smule. Jeg kan mærke at traven er meget rarere når hun går godt. Mine forældre synes også at de kan se forskel på hendes måde at trave på. At hun har fået en bedre/finere trav. Det er bare helt fantastisk!
Jeg er så lykkelig over at det går så meget fremad. Havde ikke turde tro på at jeg ville kunne komme så langt med hende på så kort tid. Samtidig har jeg ikke længere brug for pisken særlig meget, kun til at støtte hende lidt.
Jeg ligger nogle billeder ind en anden dag :)
Det var bare en glædestråd.. :D Synes det er såå fedt når man kan få samarbejdet til at fungere :)

"En god træner kan høre hesten tale, en fremragende træner kan høre hesten hviske."

Ejer af en dejlig dejlig plet pony <3

0
0
Svar på denne tråd

Super....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 21:19

Super dejligt at læse sådan et glædesindlæg - det er altid skønt når man kan mærke at det man træner virker.

Keep up the good work.

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

oversæt..
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 21:37

Ja! og vidste i forvejen at det kunne tage laaang tid, men det er bare gået så stærkt, og der er virkelig sket noget !

"En god træner kan høre hesten tale, en fremragende træner kan høre hesten hviske."

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2011 10:59

Dejligt at læse, at det går så godt! Du gør et godt stykke arbejde :-)

Kvalificeret hjælp til problemheste og ryttere,

som er blevet bange for deres hest

Tina MJ Hesteadfærdsrådgivning

www.hesteforstand.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2011 19:41

Tak :)

Har du forresten set min mail, om det med om du kunne komme ud? :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det fedt for dig!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 09:19

Kender det selv, man træner og ved at det kan komme til at tage laaaaaaaaaang tid, men så ligepludselig, så sker der noget og så er det bare meget sjovere at ride!!! Har selv haft den samme følelse med min dejlige hyp, købte ham i 2010 i marts måned, hvor jeg havde redet ham i et par måneder... Da jeg købte ham, kunne vi ride en LA1A til ca. 60 % nu rider vi LA4A til 65 % og LA6A til næsten 64 % synes virkelig der er sket fremskridt og bare over de sidste uger er der igen sket fremskridt!!!!!!!

Og nu med ny og positiv underviser, kan det kun blive bedre :) Hvor er det dejligt for dig, og skønt at høre at det går godt:)

Oldenborg FOREVER!" Elsker dig Flexness!"

2 års oldenborg hoppeplag efter Urfürst af Hvarre sælges!

- - - - - - - - - - Se profil - - - - - - - - - - - - - - -

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  19-11-2011 09:31

Man får nærmest sådan et adrenalin kick! :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider