Ja... Undskyld jeg først svarer nu... Men i dag da jeg var nede ved ham, gik det faktisk fint..
Jeg har de andre dage taget ham ud sidst og trukket lidt med ham på marken, og lidt på vejen inden vi gik ud til de andre på folden. For at vise ham, at selvom vi skal lave noget, betyder det ikke at han ikke kommer ud til de andre.
Så i dag da jeg kom, var de allerede lukket ud... Og jeg tænkte, SÅ er det jo nu vi må prøve!
Jeg hilste på ham på folden, og gik ind for at muge ud. Da jeg var færdig med det hele, gik jeg ud til ham igen, og ville tage ham ind lidt.
Jeg gik hen og satte træktovet i grimen, klappede ham selvfølgelig, og begyndte stille at gå. Han gik fint med de første skridt, men besluttede sig for at nu ville han ikke længere.
Så gjorde jeg som KatrineH skrev, havde faktisk ikke læst det, men gjorde det alligevel! Og lidt efter lidt, gik han med. Han er så sød, for når han kan mærke på mig at han gør det rigtige, når jeg f.eks roser ham med tale eller klap, kan man bare se på ham at han bliver stolt og glad!!
Men vi kom ind, han blev stiglet lidt, fik en godbid og ud til de andre igen...
Så NU tror jeg han er holdt op med sit fis!! Han er jo kun en "teenager"!!!!!!
Men tak for rådene alle sammen...