Ja som overskriften siger, så synes jeg godt nok det er en kunst at springe udendørs på græs 
Jeg har været til stævne idag og øv det gik ikke særlig godt
Normalt springer min hest ellers ganske fint, kigger dog altid til stævner og har stoppet med mig i perioder. Sidste stævne var han rigtig fin, vi fik en fin nulrunde, men det var så også indendørs.
Jeg ved godt delvist hvad det er der går galt når vi skal springe udendørs. Først og fremmest så er jeg bange for at det er glat, så han glider og falder med mig. Han går uden sko, men jeg synes ikke han står særlig godt fast. Derfor kommer vi hurtigt til at ride under tempo, for det føles lidt som om at det er med livet som indsats at ride i et i ordentligt højt tempo.
Vi springer kun på klubplan og kun LD, så jeg vil ikke ligge sko med mordax på ham, når det kun er til hygge.
Han kan sikkert også godt mærke på mig at jeg bliver usikker når han ikke står så godt fast, og ja så bliver han nok også usikker, og så er det jo dømt til at mislykkes.
Idag havde det så også regnet inden vi skulle ride, så det gør bare det hele værre.
Hvad filan gør I andre? Er det bare mig der er for meget en kylling til at kunne ride på græs? Det går mig på, for jeg ved han kan være så fin at springe på, og så lykkedes det bare slet ikke idag
Selvfølgelig kan alle have en træls dag, men han opførte sig faktisk rigtig pænt idag, og var ikke hidsig eller dum eller noget
Jeg forstår ikke at det kan være så svært for os at springe bare fordi det er udendørs.... Vi må vel hjem og træne noget mere, jeg ved bare ikke helt hvad det er jeg skal træne? Vi har ikke nogen græsbane, kun almindelig ridebane, og der er der som regel ikke nogen problemer.
Nå det blev vist et temmelig rodet indlæg... Håber I kan finde hoved og hale i det