Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hjælp til LC2?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2011 19:08

Hejsa :)

Jeg skal starte stævne for første gang i mange år.. Jeg ville ha startet en LC1, for den kendte jeg. Men mine veninder synes jeg skal starte en LC2, for at udfordre mig selv lidt. (Hesten kan sagtens).

Så jeg skal altså starte en LC2, søndag d. 29 maj.

Men jeg har lidt problemer mht. programmet.

For det første.. Skal man slet ikke lave parade og hilsen, hverken til at starte eller slutte med?

Og man skal lave to slange buger/slange linjer, men hvor langt ind på midten skal de være?

Håber meget på jeres hjælp :)

Blev der sagt !

- Af Michelle :)

0
0
Svar på denne tråd

Lc2.....
Forfatter: 
Dato:  15-05-2011 19:21

Nej man skal ikke lave parade og hilse hverken til start eller slut.. Selvfølgelig må du gerne nikke til dommeren som hilsen, så længe du fortsætter din indridning..

Hvor langt ind på midten du skal afhænger af om du rider på A eller B bane.. Hvis du rider på A bane skal du helt ind til X, og hvis du rider på B bane skal du kun halvt ind til X..

Er også selv lidt ny i det her dressurstævne halløj, og synes nogen gange det kan være lidt svært med de dersens øvelser .. men har heldigvis en veninde som har helt styr på det...

Inde på http://www.rideforbund.dk kan du se en skitse af en slangelinie, både på A og B bane...

Held og lykke...

Sagde Helene

R.I.P. Hot Chilli K

Med part på den skønne Milancio S

Problemet ligger altid i den anden ende af snoren. Farlige hunde er et socialt problem og har intet med bestemte racer at gøre.

- Fokus

0
0
Svar på denne tråd

:).......
Forfatter: 
Dato:  15-05-2011 19:29

Tak ska du ha' :)

Jeg skal ride på bane A, så tak for hjælpen :)

Blev der sagt !

- Af Michelle :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider