Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Ondt i foden/anklen.
Forfatter: 
Dato:  16-02-2011 23:53

Hej.

Jeg fået meget ondt i anklen og foden når jeg ridder.

Jeg ved ikke om jeg sidder forkert med mine fødder i stigbøjlerne.

Men jeg er hypermobil.

Håber i kan hjælpe mig!

»Be who you are, without any compremice!

0
0
Svar på denne tråd

123445
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 21:37

Jeg har i et voldsomt rideuheld for 5år siden brækket begge ankler og har idag store problemer med at de 'knækker' fordi jeg ikke kan stive i mine ankler. Kan forestille mig du har lidt samme problem når du skriver du er hypermobil?

Jeg fik anbefalet at prøve de skrå indlæg i stigbøjlerne. Ikke fordi jeg har problemer med at holde hælen nede men simpelthen fordi de låser mine ankler. Og det virkede! Rider stadig med dem idag og nyder at jeg ikke får ondt i anklen og øverste del af foden. Bare husk at den tykke ende skal vende udaf.

Ellers kan du prøve at holde øje med om dine fødder sidder lige i bøjlen. Det kan være at du får drejet foden når du rider, så er belastningen skæv og det kan også give problemer. Hvis dette er sagen er det nok mere dine schenkler som ligger forkert/uroligt (jeg havde dette problem inden jeg fik rettet hoften op)

Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Ondt i fødder.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2011 23:24

Jeg får også virkelig ondt i mine ankler. Kun på ydersiden, og det breder sig gerne op af, nogle enkelte gange lidt ned i foden.

Det er endnu værre når jeg rider med ridestøvler.

Kunne da være man skulle prøve de skrå indlæg...

Indehaver af DAMP-ponyen!

0
0
Svar på denne tråd

jeg......
Forfatter: 
Dato:  21-02-2011 12:23

Jeg kunne ikke holde ud at have bøjler på.

Prøve anatomiske bøjler, anatomiske indlæg - men nej, først da jeg fik "islænder"-bøjler. Helt alm. S formede sikkerhedsbøjler, forsvandt ALLE smerterne.

Så det er helt fantastisk.

Brugt cykel købes, Østjylland, skriv PB.

0
0
Svar på denne tråd

HS bøjler
Forfatter: 
Dato:  27-02-2011 17:03

Hej

Jeg har Hs bøjler. De aflaster ankler, knæ og hofter, og de virker Jeg har aldrig mere ondt i hverken ankler eller mine dårlige knæ

0
0
Svar på denne tråd

HS bøjler
Forfatter: 
Dato:  17-03-2011 23:42

Tg 1, bliver nødt til at spørge, hvad er forskellen på HS bøjlerne og alm bøjler?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg plejer
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 15:29

Jeg plejer at få ondt, hvis bøjlerne er for korte. Bare de er gode lange, så er der ingen problemer :)

Rikke med Thor

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

Forskellen :)
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 21:18

Alm. bøjler kan ikke gi sig. Det kan Hs bøjlerne da de har 4 "led" Prøv at søg på dem, så kan du se den store forskel

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider