Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

MEGET kort dressursadel
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 16:05

Findes der en sadel der på anlægsfladen er kort nok til Coupon? Og i 17"? Coupon er kun 43 cm der hvor sadlen skal ligge, og så er han bred. Findes der en 17" i den længde eller er det helt håbløst? Og hvilke sadler er ellers korte og hvor korte?

mvh morkaren

0
0
Svar på denne tråd

passier
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 17:36

Jeg skal ikke kunne sige, om den er kort nok til din hest, men jeg ved at Passier netop har lavet en ny sadel, som hedder Passier Compact. Den skulle være lavet specielt til korte heste.

Med Venlig Hilsen

Stine

0
0
Svar på denne tråd

Kort sadel
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 17:45

Jeg har problem lidt lige som dig, min dressurhest er også meget kort i ryggen. Men jeg fandt en sadel i 17".

Jeg har købt en Henri de Rivel Paris 17".

Den har korte puder bagtil som gør den er god til korte heste.

Til sammenligning kan Passir slet ikke bruges til hende, selv deres 15" er for lang!

Og i Windsor skulle jeg ned og have en 16,5" for at den var kort nok...

Sadler som Sommer Magnus, Globus Crincle, JC Tango, og nogle af Albions modeller ville være interessante for dig...

Men hvis du har mulighed for det ville jeg få enten Chalotte fra Barok amok eller Kit H. Hansen ud og hjælpe dig...!

Jeg bruger selv Kit og har ikke fortrudt et sekundt, vi fandt en sadel der passede, trods alle odds

Mvh. Lotte

Med

Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre

"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"

It takes all kinds to make this world!

0
0
Svar på denne tråd

Henri De Rivel...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 18:10

Kit H. Hansen hjalp mig til en HDR Paris, til min MEGET korte DV-hoppe... Den ligger rigtig godt på en hest, som jeg nærmest havde opgivet at finde noget til! Tilmed er den rigtigt lækker at ride i.. Hun anbefalede mig også Globus Crincle, men HDR er bedre kvalitet.. Derudover skulle Jaguar også være gode til korte heste, men de er meget dyre, og der er vist ikke så mange forhandlere i DK..

Håber du finder noget..

Vh Julie..

0
0
Svar på denne tråd

Röösli....
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 19:57

Röösli er kort og super dejig at ride i:)

Med venlig hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 21:19

Jeremy Rudge kunne også være et bud. De har en model til helt korte og runde heste (araber facon) - jeg kan se det er en ox du har :) Men få hellere en sadelmager ud!

0
0
Svar på denne tråd

HDR paris enig
Forfatter: 
Dato:  17-01-2011 22:31

Mit bud er klart også HDR Paris. Meget kort og med god bredde :-) Men klart en sadelmager bør være med inde over :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  19-01-2011 10:26

en Trainers Europa 17" MW (spring) og en Jeremy Rudge dressur til min korte hest - det fungerer perfekt. Spalding er også et godt bud ligesom visse modeller af HDR. Men ja en dygtig sadelmager er et must :)

Sorte søger part

Spalding dressur sadel sælges

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider