Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Heuschmann bag ny forening
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 14:34

Håber det her tiltag vil brede sig som ringe i vandet, det ville være fantastisk hvis lignende foreninger/søsterforeninger også blev oprettet i andre lande.

Fra www.hest-online.dk

Heuschmann bag ny forening 06-01-2011 kl. 09:55:00 af Lene Ladegaard Larsen

Den tyske berider og dyrlæge Gerd Heuschmann melder sig igen på banen i sin kamp mod rollkur med oprettelsen af en ny forening.

Foreningen "Verein Werte- und Wissenserhalt im Sinne des Pferdes e.V." har til formål at:

- Samle eksisterende videnskabelige forskningsresultater omkring de skadende virkninger af forkerte træningsmetoder samt sikre ny forskning inden for området

- Dokumentere forskningsresultaterne på film

- Opbygge et kompetencecenter

- Sammenfatte resultaterne af foreningens arbejde på DVD, som skal udkomme på mindst fire sprog. Denne skal udelukkende anvendes til intern brug i foreningen.

Foreningen har allerede fået flere dyrlæger, forlag, renommerede rytter og OL-deltagere som medlemmer og alle med en interesse i foreningens arbejde, kan på http://www.wuweis-ev.com/
få flere informationer omkring foreningens arbejde, dens medlemmer samt købe medlemsskab.

De venligste hilsner Louise

Min hest har næsen forrest!

Rid rigtigt og få en sund hest

Ny bog af Gerd Heuschmann

0
0
Svar på denne tråd

SKØØØN nyhed
Forfatter: 
Dato:  06-01-2011 15:49

Det var dejligt, at han er kommet på banen igen :-) Han har været savnet - og manglet :-)

Mine heste har mulen forrest

0
0
Svar på denne tråd

Fedt!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 15:17

Det lyder så fedt, at Gerd kommer mere frem.

Jeg rider efter hans trænningmetoder og det har gjort underværker for mig og min hest.

Ser frem til at se og høre mere fra ham :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider