Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Brug for bagpartsmuskler!!!!
Forfatter: 
Dato:  18-12-2010 18:51

Ja, Cody har virkelig brug for bagpartsmuskler og for det meste er ture i varieret terræn jo super godt, meeeen det er ikke nemt når der er så meget sne, han glider rundt.

Håber i har nogle gode øvelser så vi kan få lavet nogle gode bagpartsmuskler, for synes virkelig at han er blevet muskelfattig på bagparten, og samtidig har han tabt sig en del, så det ser jo ekstra slemt ud :(

GUD hvor kan jeg egentlig ikke komme mig over han har tabt sig pga for lidt foder( Men foderet gav åbentbart ikke så god næring som de påstod) føler mig sku ikke som så god en ejer :(
(Skifter foder)

0
0
Svar på denne tråd

ridning...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2010 20:25

ridning og atter ridning ;) du skal træne HELE hesten og ikke kun bagparten, det kan godt være det er der det ses mest tydeligt men er han muskelfattig der er han det også alle andre steder. Masser af overgange, schenkelvigninger og temposkift og så ellers bare igang med at fodre ham op, så skal det nok komme, men der skal fedt til at sætte muskler så det er kun tiden der kan hjælpe dig, der er ingen nemme genveje ;)

mvh

Vipse

der også har en hest hvor det tydeligt ses på bagparten når han bliver muskelfattig!!!

Kombisadel, Wintec 500 CAIR, 17", sort, helt ny - kvittering fra 24/12-08 haves

Pris 3000,-

0
0
Svar på denne tråd

Sko & mordax
Forfatter: 
Dato:  19-12-2010 03:22

Så står de fast på alt - selv her i sneen...

Ingen tvivl om, at når jeg finder den rigtige, og får egen hest igen - så ryger der 4 sko på om vinteren og mordax, når der er sne...

Jeg oplevede det sidste vinter - og vi kunne skridte, trave og galopere i alt terræn uden problemer (hvilket ville gide dig muligheden for også at træne din hest i terrænet i vinter perioden).

Og seriøst hvor var det en fryd at kunne ride ud, uden at frygte, vi skulle ende som Bambi på isen - og ikke være tvangsindlagt til ridehuset hver dag hele vinteren... :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider