Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Dressur sadel ox araber??
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 10:40

Hej Alle

Er der en der måske kan hjælpe lidt. Jeg leder efter en dressur sadel til min ox-araber hoppe. Jeg har en bates caprilli til hende nu, men synes godt den kunne ha ligget lidt bedre på hende. Hun har et markeret sadelleje, og er lidt nem til at blive spids over ryggen. Meget slank.

Er der nogen der har idéer til hvilken dressursadel, der kunne ligge godt på hende??

Billede

Her er min hoppe Wiana-Step RSDH 388, som hun normalt ser ud, når hun ikke er i fol

0
0
Svar på denne tråd

En OS sadel
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 13:11

Har selv en OS sadel til min araberblanding som har meget den samme form som din hest.

Den er specialbygget efter ham og også til mig - da han har en meget kort ryg og jeg har meget lange ben.

Hvis du er interesseret i at høre hvor jeg har købt min og hvor jeg har fået den lavet så skriv evt. PB..

Hej fra Lisbet

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 13:20

Et godt råd... gå efter sadler med korte sadelpuder så sadlen ikke trykker på det sidste ribben.

Sadler der er gode til arabere er f.eks. Windsor, Albion, Prestige, Hintermayer, HDR og Globus..

Malene Pedersen

www.ejaaz-arabians.dk

Rytter af den smukke hingst Wareno OX

? Jeg lever og ånder for araberhesten! ?

1 OX hingsteplag god afstamning & 2½ års fantastisk lille hest blir ca 158 cm med gode gangarter. + welsh partbreed hoppeføl sælges billigt pga. nedsættelse af hestehold.

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2010 14:00

Jeg har en Sommer Magnus II til min den ene araber, som minder meget i bygningen, om din.

Den nye model har felxbom, og meget kort anlægsflade.

Globus er også et godt bud, men til markeret skal den være cincle, og til de umakeret clic.

En dejlig sadel som man sidder rigtig godt i.

Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  25-11-2010 10:07

Tusind tak for Jeres gode råd og idéer, nu har jeg da i hvert fald lidt at gå efter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider