der er nu gråde 4-5 månder hvor min ven ikke har været ude hos sin 3år hinst... og han siger han er blivet bange for han men han vil ikke sælge ham jeg har tilbudt og købe ham men nej. jeg har nu passe ham i den tid og vi er begyndt og få et meget tæt forhold og opføre sig godt sammen med mig og kan mærke på trold at han er meget forsitig når han er med mig og det har jeg så fortalt ham og det bliv han meget sur over at mig og trold gør så store fremskridt sammen. for en uge side tog han så mod til sig for at være sammen med trold men.... det gik bare ikke godt med ham og trold... trold bliv bange for ham og bid ud efter ham og prøvet og spake ham.
hvad kan jeg gøre for at de ikke er bange for hianden for han elsker den hest over alt...
Han elsker da ikke den hest overalt, for så ville han vel gøre noget for at komme videre med den. Der er da masser af muligheder for at få undervisning fra jorden af. Det kan du jo ikke gøre noget ved. Han skal selv vise interessen, og en som ikke tilser sin hest i 4-5 måneder har da ingen interesse i den.
Som jeg ser det, så spilder du din tid og krudt på det og han skulle slet ikke have en hest.
Lil Chief No White
født d. 21. maj, 2008. Quarter Horse Gelding Far: Satchmo Design Mor: Great Shawnee Pine