Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Kæbe-rem
Forfatter: 
Dato:  22-09-2010 20:09

Hej.

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe en kæberem str. cob - uden at skulle købe en hel trense.

Der skal være spænde i hver ende.

Den skal bruges til en Kieffer trense, men det er underordnet, hvilket mærke det er.

Jeg har forgæves ledt på nettet, så jeg håber at nogen her kan hjælpe.

Mange hilsner

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Kæberem...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 00:29

Jeg ved desværre ikke hvor man kan købe en sådan, men hvad skal du bruge den til?

Women don´t want to hear a mans opinion,

they want to hear their own,

but spoken in a deeper voice!!!

0
0
Svar på denne tråd

to spænder
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 09:41

Jeg har aldrig hørt om en kæberem med spænde i begge ender? Mon ikke det er en opgave for en sadelmager eller måske skomager? Jeg købte engang Hubertuskindstykker i størrelse cob, da full var for lange, men cob for lille i kæberem og pandebånd. Det var meget dyrt at købe enkeltdele i forhold til at købe et helt hovedtøj. Og havde nok bedre kunnet svare sig at få en sadelmager til at korte full kindstykkerne.

0
0
Svar på denne tråd

Butik..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 10:32

Spørg din lokale rideudstyrsbutik om de kan bestille en hjem til dig. Evt fra Kieffer, tror ikke de "billige" mærker laver med spænderi begge sider..

Gitte

Super springhest sælges. Netop debuteret i SB, nr 8 til DM u/18 09. Søg Alaska på Ridehesten.com og læs mere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider