Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Genoptræning - skridtbånd ea
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 15:05

Jeg har en unghest på 3, ikke tilredet, som skal ha' genoptrænet ryggen, da han fik nogen knæk i ryggen efter kastration og efterfølgende mistede rygmuskler. Jeg tænker lidt, at det kunne være en mulighed med skridtbånd evt i vand. Er der nogen, som har erfaring med det?

Lena.......

Én gang fuldblod, altid fuldblod..............

R.I.P. Wonderbird XX, elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Vandløbebånd
Forfatter: 
Dato:  01-09-2010 17:23

er rigtig super til at få sat muskler på overlinien, jeg havde min 4 års en mdr på vandløbebånd da hun var meget klejn og ikke rigtig havde styrken til at gå på den måde hun fra naturen gjorde. Det gav et rigtig godt resultat og hun har lige været afsted i 2 uger igen...

alm. løbebånd er noget billigere og det er også godt, men vandløbebånd ville jeg nu fortrække når det er ryggen du skal ha styrket

3 års hoppe far: Carano morfar: Mago xx under tilridning sælges, har løssprunget få gange men viser stort potentiale, se billeder af Celine på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan varmt anbefale
Forfatter: 
Dato:  02-09-2010 17:09

båndene =)

men pas godt på. mange tror at desto hurtigere de kan gå desto bedre. og ja de skal da svinge godt igennem men hvis de går for stærkt i forhold til de muskler og den styrke de har så skader det dem mere end at gavne dem. Der er jo også forskel på hestene med hvordan de "går". Nogle har en naturlig større gang. så husk at være obs på netop din hest og derefter indstille båndet efter din hest =)

go fornøjelse =)

Team Le Mans

Pony Søger Part.Welsh/OX, Vallak, 6år, 140 i stg, dressur, spring, tur osv. -se præs

0
0
Svar på denne tråd

skridtbånd m. vand
Forfatter: 
Dato:  03-09-2010 13:41

1000 tak for input. Maren vil du oplyse, hvilket genoptræningssted du brugte? Du må meget gerne skrive det i en PB, så det ikke ligner et reklameindslag.

Lena.......

0
0
Svar på denne tråd

Har sendt
Forfatter: 
Dato:  03-09-2010 23:52

dig en privatbesked (o;

3 års hoppe far: Carano morfar: Mago xx under tilridning sælges, har løssprunget få gange men viser stort potentiale, se billeder af Celine på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-09-2010 10:54

hvor i verden bor du?

Hilsen Jeanne

CALIF, min smukke stjerne.

Cayenne, 10-10-07

Oline, 14-07-09

Hvil i fred mine dejlige tøser.

0
0
Svar på denne tråd

Sjælland
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 09:24

Jeg bor på Sjælland.

Lena.......

0
0
Svar på denne tråd

123456..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2010 16:27

min gamle hoppe gik genoptræning på skridtbånd , på pilegårdens hestepension i kalundborg....jeg var så glad for det at´jeg blev og har nu været der i 5 år....

Hilsen Jeanne

CALIF, min smukke stjerne.

Cayenne, 10-10-07

Oline, 14-07-09

Hvil i fred mine dejlige tøser.

0
0
Svar på denne tråd

Syd eller nord
Forfatter: 
Dato:  08-09-2010 01:05

Bor du Syd eller nord?

Joan Lægg Willumsen, 4683 Rønnede har bl.a. vandgenoptræning

www.123hjemmeside.dk/birkelunden/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider