Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hvad koster det???
Forfatter: 
Dato:  07-03-2003 21:54
Hey...

Nu har jeg overvejet - ved det kan koste mange penge, men jeg tror jeg har glæde af det i sidste ende!

Nu er min unghest gjordt ryttervant og lidt mere endnu end bare dét - ville det så ikke være en god ide at sende ham til en berider eller en som er bedre end mig og ved hvad de gør, så jeg kan få en tilredet hest tilbage, med indlæringen korrekt i stedet for min usikkerhed i dressuren???

Men hvad koster det og hvor ang tid plejer man at sende ens hest væk? Kender i nogen som er gode og gør det på en god måde???
Jeg bor i nordsjælland, så helst ikke for langt væk!!!

Hilsen Bine

Efterlysning
0
0
Svar på denne tråd

beridere...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2003 22:37
Hej Bine.

Det er meget forskelligt hvad de tager for det... på markedspladsen er der vist en hel del annoncer omkring dette emne... kig på dem :)

Jeg vil, hvis jeg igen skal have hest engang, have den tilredet hos en berider... så er man nogenlunde sikker på at der ikke sniger sig indlæringsfejl ind i billedet...

Held og lykke med det..

Mvh. Louise.

(y)C'est en forgeant qu'on devient(y)
:Man skal øve sig, før man kan forbedre!;-)
0
0
Svar på denne tråd

Det er dig det drejer sig om...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2003 22:47
Hej Bine!
En god træner vil meget hurtigt få noget godt ud af de fleste heste... Du skal bare huske at når du får den tilbage, så ryger den præcis ned på dit niveau igen. Måske ikke inden for en uge, men i hvert fald inden for en måned. Derfor vil mit råd til dig helt klart være: BRUG PENGENE (eller de fleste) PÅ DIG SELV. Forestil dig at du bruger 3500 kr. på at sende din hest i en måneds træning... det bliver altså til en del undervisning af dig hvis du regner det ud.
Hilsen KB.
0
0
Svar på denne tråd

Pris hos berider
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 13:23
Ude hos os (Helge Brossbøl, Ribe) tager vi 1100 ,- for en måneds træning, med ridning 4 dage ugen og løsspringning 1 gang, super boksforhold og pasning.

Helge har en rigtig god måde at arbejde med unghestene på, instinktivt stoler de på ham, så de fleste får rytter på ryggen allerede på dag 2 eller 3 og kan meget hurtigt derefter rides udenfor longe...

Så du kan faktisk få en tilredet hest, der så småt er parat til at kunne flyttes lidt forsigtigt til siden i løbet af en måneds tid -og hvis den allerede er ryttervant er det jo intet problem.

Anna
0
0
Svar på denne tråd

Der hvor jeg rider
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 13:42
På min rideskole koster det (ÆRR)

Dressur 1X30 min. i ugen, pr. måned: 375 kr
Dressur 2X30 min. i ugen, pr. måned: 740 kr.
Dressur 4X30 min. i ugen, pr. måned: 1480 kr.

Tilridning af hest pr. måend: 2500 kr.
Tilridning af pony pr. måned: 2000 kr.

Priserne er ikke inkl. opstaldning.

Hilsen Heidi, Lena, Sisja, SYlvana og Donamia
0
0
Svar på denne tråd

svar på spørgsmålet......!!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 23:11
.. Nu var Bines hest jo tilredet.. så hun har vel ikke meget interesse i at få prisen at vide for en ordinær tilridning!! Det du spørger om Bine, er vel den videre uddannelse af hesten.
Jeg står selv med en unghest - jeg har valgt at gøre det på den måde at jeg modtager undervisning på den, og derigennem får hesten også den træning den skal have.. Derved opnår jeg også at jeg ved hvordan jeg skal ride min hest rigtigt.
Jeg vil vove at påstå at undervisning - dig og unghyppen sammen - giver mere end hesten alene i træning. Det kan godt være at det tager længere tid - men det betaler sig nu nok i længden (se også KB's indlæg).
Held og lykke med hypperen fremover..

:-P
Hilsen fra Thit
:-D

Jeg søger et sted at have min pony opstaldet i Viborg - så hvis du kender et sted eller flere - så skriv lige en mail eller en besked, på forhånd tak

"tvivler du på dyresjælen, stir i hestens tungsindsøje!" citat Sophus Michaëlis
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider