Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hvor tit rider i ?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 20:04
Hejsa :-)gys hvor er der bare koldt i disse her dage,jeg for ikke redet så meget men min ishyp ska fole til maj og kan nu heller ikke holde til den helt store træning hver dag,jeg har detsværre ikke mulighed for og ride inde øv.Hvor tit rider i entlig,hver dag eller kun et par gange om ugen ? KH Katrine .Helt nye catago ridesokker sælges :-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: [GEN] Hvor tit rider i ?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 20:13
Rider min. 4 gange om ugen, men jeg har nu også ridehus til rådighed. Havde jeg ikke haft det? Tjaee det tør jeg slet ikke tænke på, sådan ca. 1 gang om ugen vil jeg tro -Sad but true!

Hav ikke dårlig samvittighed, jeg kender op til flere der laver mange andre ting med deres heste, og kun rider få dage ugentligt i dette vejr.

Se det som en mulighed for at du og hypsen, kan udforske andre sider af hinanden -det akn være meget givende. Med mindre den går flere år uden at blive redet glemmer den ikke hvad den har lært.

Lad op sammen, og nyd det -Væk med den dårlige samvittighed.
Qnuzz JeanetteE {>love makes the world go on {>
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 20:17
Et par gange om ugen :( Har desværre intet ridehus, så jeg er både afhængig af vejret og af, hvor mange lektier jeg har.. "%R#

>Tjek min HP om mig selv og mig selv - og hesten og et par andre emner.. Tryk her :)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 20:22
Jeg rider ca 3 gange om ugen her i vinter -ikke mindre.

Derudover er jeg lige ude og nusse et par gange. Han står ikke hjemme. Er ude ved ham mellem 3 og 5 gange ugentligt. Han bliver passet og kommer på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Ikke så tit som jeg gerne ville!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 20:22
Hej

Ja overskriften siger det hele.

Jeg har desværre heller ikke ridehus, så vi må ride i terrænet og med den kulde og blæst der hersker for tiden så er det f.... koldt at ride.

Jeg rider 1-2 gange om ugen lige for tiden, men jeg har også en stald med 4 heste der skal passe.

Lige pt går det meste af den tid der var tænkt til at ride i på at pleje en hest med en hovbyld og en hoppe med et sår der også skal passe dagligt.

Men jeg tager revance (aner ikke hvordan det staves) til foråret der forhåbentligt kommer meget snart.

Hilsen Sarzi
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ikke så tit som jeg gerne ville!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 21:00
Rider ikke pt. da Athos er i ridning hos min underviser Johannes Sørensen, men normalt rider jeg 4-5 dage om ugen.

Resten af dagene longerer, løslongerer, løsspringer han. Ellers har han bare fri.

Det er godt når det går bedre, men det er bedre når noget går godt.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ikke så tit som jeg gerne ville!!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2003 21:48
Hejsa......

Jeg rider begge mine heste hverdag, men efter et stævne får de en til to fridage.

Her i vinter perioden rider jeg dressur (i ridehus) 4 gange om ugen, spring 1 gang om ugen og i skoven 2 gange om ugen.

Med venlig hilsen
Natasja
;-D *** "Military Ridningens Formel 1" *** ;-D
0
0
Svar på denne tråd

næsten hver dag....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2003 06:54
Jeg rider ca 6 gange om ugen.....har også et ridehus til rådighed :-) det er så afvekslene mellem dressur, spring og skovtur.

Tirsdag er fast fridag pt da jeg møder kl 10 og ikke kan nå et rider om morgen kun ordne stald...og der er optaget i riderhuset til kl 20.

Henriett

;-D http://www.horsemanship.webbyen.dk ;D
0
0
Svar på denne tråd

Re: næsten hver dag....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2003 10:48
Jeg rider stort set hver dag, hvis det overhovedet kan presses ind tidsmæssigt! Men jeg er alligevel i stalden hver eneste dag, da mine 3 heste skal passes, så det passer fint :-)

Hilsen May-Britt B-)

Ledige pladser i vores hyggelige løsdrift.

Ledig lejlighed i Lynge på hyggelig gård til person med islænder.
0
0
Svar på denne tråd

Re: næsten hver dag....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2003 13:20
Aldrig om mandagen.

Mandag er min "anti-heste-dag". Sådan én er jeg nødt til at have - ellers bliver jeg alt for ensporet (faren er desværre alligevel ret overhængende).

Ellers rider jeg hver dag - med mindre jeg af en god grund bliver forhindret. Men jeg har jo også Felix stående på rideskolen, så jeg har hallen til rådighed hver aften efter 21.00.

Sif bliver kun redet et par gange om ugen her i vinter. Til gengæld bliver hun kørt hveranden dag, enten i 1-spand eller 2-spand, med mindre himmel og jord står i ét.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider