Først og fremmest vil jeg sige at det lyder til at det er et rigtig flot stykke arbejde du har lagt i hesten.
En ting jeg dog tænker over nr jeg ser din video (jeg håber ikke du vil tage det som en kritik - men mere et forslag/stof til eftertanke) er at hun når du svinger med plasticen og den slags ser meget anspændt ud? 
Jeg synes jo det ville være fedt hvis man kunne komme til at gøre det samme ved hesten samtidig med at den så HELT afslappet ud. Jeg ved godt at det når man ikke til på en enkelt dag eller en måned.
Men det som jeg tænker er om det kunne være en ide at skrue lige en tand ned for de mærkelige
ting hun skal udsættes for og måske gå endnu langsommere frem??
Der er selvfølgelig ikke noget galt i at hesten spænder op lige i starten når den ser noget nyt... Men som sagt synes jeg man skal have afslappet hest på hver stadie inden jeg tilføjer noget nyt.
F.eks stå med sænket afslappet hals med plastic på ryggen. Derefter stå med sænket afslappet hals med plastic på halsen. Derefter måske lære at du vifter med plasticposen på snoren lidt væk indtil hun kan stå med afslappet hals. Næste skridt plastic posen op i hovedet og omkring kroppen med afslappet hals. Derefter ville jeg kæde de to ting sammen i små bider indtil det også kunne gøres med afslappet hals. 
Grunden til jeg spørger ind til det andet er at man måske i sin iver efter at vænne hesten til en masse farlige ting, måske kommer til at floode den med indtryk. Således at den istedet for ikke at blive bange - faktisk bare bliver pacificeret = opgiver at reagere fordi der er så mange indtryk den bliver udsat med. På den måde kan du på sigt risikere at få en hest der bliver mere bange for f.eks plastic fremfor at blive mere rolig ved det. 
Jeg siger ikke at det er det du er i færd med
Men synes blot det er noget det er vigtig at være opmærksom på.
Tommelfingerregel er dels hestens hovedholdning/muskeltonus og pulsen.
Udover det er der ikke andet at sige en god arbejdslyst - det bliver spændende at følge med i jeres udvikling.
Hilsen