Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

pause fra ridning
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 17:47

Hej

Vil lige høre om der er andre der som jeg har holdt pause med at ride... Jeg har ikke redet siden starten af december grundet ombygning/travlhed med huset...Jeg regner med at starte op med lidt tur- ridning igen i næste uge..og lidt derefter undervisning igen hvis banen (udendørs) er ok at ride på med hensyn til sne og frost? Jeg har egentlig dårlig samvittighed over ikke at komme ud og motionere ham og så savner jeg det helt enormt,,,, andre i samme båd????

Damgård

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 18:00

Jeg er i samme båd - har heller ikke redet i næsten 1 måned og trænger vildt til at komme igang, synes også hesten er i lidt dårligt humør, så han vil vist også gerne igang igen.

Gitte

Jubiiiii for YTRINGSFRIHEDEN !!!

Godt vi har www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2010 20:00

Hej Gitte

Jeg synes ikke min dejlige DV´er i dårlig humør...Han er bare super frisk og kunne nok godt trænge til lidt "lydigheds-træning" ...Jeg er bare lidt irriteret på mig selv.....for synes det gik super godt på banen inden jeg holdte pause. Håber ikke det er ALT for lang væk inden i ham... Håber det hurtigt dukker op til overfladen igen.

Hvornår starter du op igen?

Damgård

0
0
Svar på denne tråd

hader vinteren
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 20:55

sne er skønt men har ikke redet siden den 21dec pga sneen, hvor jeg bor ligger der is under sneen og ikke sne nok til at man kan tage ud og ride i den.

jeg kan ikke få min trailer ud og kan derfor ikke komme i hallen :-(

Arrg jeg er ved at brænde inde med indestængt energi!!

hvad med jer?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 21:04

Hej igen

Jeg er nok blevet så meget kylling at jeg ikke kommer rigtig igang igen før banen kan bruges.

Jeg må egentlig slet ikke ride p.g.a. en discus prolaps i nakken, så jeg er blevet noget forsigtig - desværre, men sikkert klogt nok.

Mine går i løsdrift så motion kan de få nok af, jeg kan bare mærke på ham at han gerne vil arbejde.

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

n nnjksjkwqsk
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 21:11

her kan jeg være med har ikke været på hesten siden 28 dec og før da var der ca 10 dage med meger varierne ridning.

Mit problem ligger i at der er alt for meget sne. Kan ikke ride hjemme da alle marker er dækket af 1,5 til 2 meter sne. Traileren er helt væk og vejene er fulde af sne.

Regner med at der går 2-4 uger mere inden det kan lade sig gøre. total øv.

Overvejer at flytte hesten på ridecenteret indil det er muligt at køre frem og tilbage med traileren igen.

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 21:18

Det overvejer jeg også - har lige set et sted 5 km fra mig, der har ledige bokse, ok forhold, ok pris og ridehus.

Det er jeg temmelig fristet af.

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

øv sne
Forfatter: 
Dato:  12-01-2010 07:33

Jeg er også en af dem der savner en ridetur !

Jeg har ikke redet i november og december, fordi jeg ikke har haft tid. men lovede mig selv at fra januar, ville jeg genoptage min ridning ( på hygge plan)

jeg har aftalte undervisning fra Febura. Fået familiens planer til at passe sig ind til at jeg min. 2-3 gange om ugen kunne køre i ridehuset. har gået nogle ture med han her sidst i dec for at komme lidt igang. Ridehuskort er købt og betalt (10 km fra mit hjem) og så skulle jeg elleres bare igang så kom den for ba.... sne og vi bor ikke på en vigtig vej, så der er spejl glat så jeg tør ikke tage traileren ud, og jeg tør heller ikke ride ud på vejen, da min hest er af den livlige (ikke farlig) type, så jeg har ingen garanti for at han bliver ude i rabatten, og hans lange ben vil næppe finde fodfæste ude på vejen,,, øv øv.

Sne er ok, men bare den ville holde sig væk fra vejen.

Jeg stemmer for tøvejr, Tak..

:O)

0
0
Svar på denne tråd

få gange...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2010 09:15

Jeg har kun været ude nogle få gange, banen er frossen, ridehuset er iskoldt, og så er det alligevel en lang cykeltur derud.. Især i dette vejr.. :(

Kom forår :)

Mvh.

L Nielsen.

Springheste sælges, fra L til S. Se profil.

0
0
Svar på denne tråd

vinterpause
Forfatter: 
Dato:  13-01-2010 13:18

Tja det er liiidt svært at tage sig sammen i dette kolde vejr - jeg får mest gået ture og longeret lidt. Men mon ikke de har meget godt af lidt ferie? - min får f.eks. ikke sommerferie - men så er der jo lidt vinterferie istedet :)

Spalding dressur, brun 17½" Fit 2 sælges

Nisha & Sorteper søger part

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha og Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider