Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Ikke hestens fejl, men min...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 19:53

Jeg har lige haft Torben Andersen ude og se på vores pony som havde ændre adfærd siden vi solgte førerhesten. Det viser sig at hun var blevet forvirret over at der ingen fører var og derfor fik hun sine egne idéer til forsvar, for at beskytte sig selv.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle stille op med en pony som ellers var fungerede rimeligt godt til at hun lige pludselig ikke ville fanges på fold, vente bagen til os i boksen og virkede nervøs, men det havde Torben lige svaret på, så nu har vi lært at vende den rigtige vej og synes det er ok, hvordan vi træner hende til at kunne tages på fold og endda også træning af plastik på ryggen, hvor er det bare dejligt...så nu er der træning hver dag med disse øvelser og så kan det være at hun får lidt ro i sindet, når hun nu får en leder der fortæller hende hvordan tingene skal være.

Jeg havde bare ladet hende lidt være og trænet med godbidder, men det hjalp kun lidt og ikke på det hele, så derfor bestilte jeg Torben til at komme og hjælpe. Nu er godbidder et afsluttet kapitel og HMS er nu den nye arbejdsmetode.

Glæder mig til at komme igang i morgen og håber bare jeg kan huske det hele. Og så i fremtiden ikke behandle hende som glas.

Berit Jensen

Fantastisk hestetrailer sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 21:24

Hejsa.

Dejligt du fandt en løsning på problemet. :D

MVH Janni.

0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 09:32

hvor er det super at I har fået hjælp! - lyder helt rigtigt - det skal nok blive godt igen!

Velholdt brun Spalding dressur 17" Fit 2 sælges henvendelse på PB

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk :)

Her bor Nisha og Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 21:02

Det er bare super godt at høre Berit. Torben er altså bare kanon dygtig - vi har haft ham på besøg 2 gange ifht. trailer læsning som vi har haft stor gavn af :)

Held og lykke med det fremover :)

Mvh

Elisabeth

Snart bosat på sjælland

Verden er i farver

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider