Hej Alle sammen 
Jeg håber at kunne få en masse gode råd her, for at få løst mit problem!
Det hele er endelig en lang historie, men den springer vi over, for vi er nået der til hvor vi nu er nået!
Don min ene vallak, vil ikke rigtig slappe af når vi traver, hans balance er ikke helt i top, men det er hvad det er.
Jeg kan ikke få ham til at søge til bidet i traven, eller dvs det kunne han engang, men han har lidt svært ved at få bagparten med sig, men det er som om det er kommet i glemmbogen!
Jeg begyndte at ride bidløs, hvilket hjalp HELT fantastisk på hans spændstighed i traven, nu er jeg begyndt at mixe ridningen lidt med bid og uden bid!
Han er en hest med en ret stor gang, og jeg skal virkelig koncentrere mig som rytter for at følge hans gang, ikke at han jorde afsted, slet ikke, men han har dælme en stor gang!
I skridt og galop, slapper han helt af, specielt galoppen, han får bagparten rigtig godt med sig, og søger helt automatisk i holdning, skridten har vi også nogen lunde på plads!
Jeg ved, det er min fejl, men hvad søren er det jeg gør forkert!?!?
Han er en hest som elsker og lave noget, og vil gerne pleace sin rytter! Han skal helst udfordres på banan eller går han død i det, det er som om det kommer til at kede ham lidt!
Så hvad gør jeg med min dejlige hest, med ikke den helt store balance, i traven????
Skulle jeg evt mixe en masse overgange fra galop til trav??? og fra trav til galop??
Håber i vil komme med en masse gode råd til, hvordan jeg går "travridningen" mere spændende, og mere afslappende